10 Temmuz 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar1..(82)

“'Olsun be aldırma Yaradan yardır. Sanmaki zalimin ettiği kârdır. Mazlumun ahı indirir şâhı.. Her şeyin bir vakti vardır...''
“Durulduğu Zamanları Olur İnsanın.. 
Yorulduğu Zamanları Olduğu Gibi. 
Ama Ömür Götüren " Kırıldığı " Zamanlarıdır. 
Mendilinde Yaşlarını , Gecelerde Düşlerini Sakladıklarından " Vefa " Beklersin. 
Onların Bir Hatırlamaları Dünyalara Bedeldir...”

“- Şey αşkım ben seni αldαttım.
+ Al işte bide ortαk yönümüz yok dersin. “
“Neymiş efendim beni arkadaş olarak görüyormuş.
Ben de seni otlayan öküz gibi görüyorum.
Sesimi çıkartıyor muyum canım?”
“+ Kanka Cinnet Ne Demek ?
- Cinlerin İnternet Cafesi Kanka”
“Beraber saçmalayabileceğim bir insan verin bana, diğer her şey sizin olsun.”
Her şey yolundadır ama neşen
yoktur bazen.”
Hayal gücümün geniş olması bana hayal kırıklığı yaşatmaktan başka hiçbir işe yaramıyor.”
Mesela ben kalemle topuz, patlıcanla reçel yapabilen bir varlığı kızdırmaya cesaret edemezdim.”
“Kızlara kezban diye hitap eden erkeklerin %100'ünün tipinin su aygırından farklı olmadığı gerçeği.”
“Bir budalanın varlığına verilecek yanıt, sessizliktir."

“Ya can !
Kimseyi kırma .
Sözden ağırı yoktur.
Beden çok yükü kaldırır ama
Gönül her sözü kaldıramaz.”
“Birileri çıkıp bize diyor ki: ''Sizin beyniniz yıkanmış!''
-Evet bizim beynimiz yıkandı. Ama sizin beyniniz hala pislik içerisinde. “

“Seversen ,,
ben varım ..
İçersen cay var,
gidersen yol var...”
“Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim!
Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim!..”
“Tavsiye edilen tüketici fiyatlarını kim tavsiye ediyor sizce?”
10 dakika önce hayatı tesbih yapmış sallıyorum yazmıştı. Şimdide hayat sen ne çabuk harcadın beni yazmış, Tesbih koptu herhalde”
 

Şu bayan kuaförlerin içinde ne oluyor hep merak etmişimdir. Camlara neredeyse zırh koyacaklar”
“Eski sevgili konusu biter bu seferde 'Sαnα yeni sevgili bulαlım mı?' muhαbbeti bαşlαr. Arkαdαş çevresi değil kαdrolu sevgili düşmanı çetesi sαnki.”
“Babam : Nereye ?
Ben : Mutfağa su içmeye
Annem : Bana da
Kardeşim : Bana da
Büyükannem : Bana da
Dayım : Bana
da
Komşum : Bana
da
Yoldan geçen adam : Bana
da.
BAŞKA İ
STEYEN TOPLU VERELİM LÜTFEN!! “
“Şeytan diyor ki önce güldür, sonrada gülümsediği yerden öp” 
“Şekerler suda eriyor diye 8 aydır banyo yapmıyorum. Tatlı olmakta zor iş bu devirde.”
“Güçlü kızlar, gözlerinden yaşlar süzülürken her şeyi içlerine atarlar ama yine de ‘’İyiyim’’ demeyi başarırlar.”
“Bir kızın ağlarken konuştuğu ses tonu kadar masum çok az şey vardır.”
“Saçını kalemle bile toplayabilen bir kız, makyaja fazla önem vermeyen kızdır. Doğaldır. O mutfağı da toplar, içine ettiğin ilişkiyi de.. Bakkala bile makyaj yaparak giden kız, kıçını bile toplayamaz, bırak yemeği tost bile yapamaz.”
“"Hayır" demeyi öğrendiğim gün daha özgür olabilirim.”
“BIKTIM;
-Utangaç olmaktan.
-Sinirlendiğim zaman gözlerimin dolmasından.
-Haklıyken haksız duruma düşmekten.”
“Karne günü yeni şarkı çıkıyormuş :
Anne afet. Baba - Hep o bilgisayar yüzünden”
“Hislerimle oynayanın 
Duygularıyla Dans Ederim...
ıptıs ıptıs “
“'Gülümsemek; adaleti bozuk bir düzene sessiz bir küfürdür... gülümseyin'”
“Hey be hayat...ne yordun ha beni.”
“Gözyaşlarım kadar değerlisin; ama göz yaşlarım nasıl gözümden düştüyse şimdi sende öylesin....”
“Dünyaların benim olması gereken gün bu günmüş “
“Her "seni seviyorum"un arkasında gizlenmiş bir "beni bırakma!" vardır.”

“Duydunuz mu hiç?

Kaybetmekten korkma, bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin ve unutma ;kaybettiğinde değil, vaz geçtiğinde yenilirsin.,”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder