10 Temmuz 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!..(81)

“Kendini Ön Plana Çıkarmak İçin ,
Ortamda Arkadaşını Aşağılayan İnsan ;

- Açık ve Net 'Orospu Çocuğu'dur . . !”

“AŞKIM Orda kızlar var, kafanı kaldırırsan ağzına sıçarım ona göre.
“Ve kimseden hoşlanmadığım sevemediğim doğru. Taş kalpli oldum, en güzeli bu.
“Belki bir gün aynı ezanı dinler, aynı duayı okur, aynı sofrada iftarımızı açarız seninle. Kim bilir.
“YANLIZĞININDA DİBİNE VARDIK HAZİNEYE BAK ;”En büyük hazinedir yalnızlık, Tanrı bile gücünü yalnızlıktan almış”
“+ İsminiz ne? 
- Şaban.
+ Ay ne değişik isim
- Yoo doğduğumdan beri aynı, hiç değiştirmedim bunu.”
“Az önce bir sevgilim olduğunu hayal ettim ve dakikası dolmadan kavga edip ayrıldık. Hayallerimde bile yalnızım lan!
“Yapında Bozukluk Varsa ; Benden Mimarlık Bekleme tatlım. 
“Öyle bir sevgili gelsin ki..
Gelişi olsun da gidişi olmasın inş Allah.”
“Eve gelen misafirin " Tuvalet var mı? " deyişine ayar oluyorum. Yok biz poşete sıçıp karşı apartmanın damına atıyoruz.
“Markete girip bir şey almayınca bir şey çalmış gibi hissediyorum lan
“Eskisi gibi değilim.
- Bir mesajınla hiçbir şey değişmez hani”
“Ailevi bir ortamda mesajlaşırken sırıttığınızın farkına vardığınız da normale dönme hızı.

“Kızlar ;
+Elbisem nasıl olmuş?
-Olmamış bebeğim
+Ayy hemen değiştiriyorum.

Erkekler ;
+Elbisem nasıl lan?
-Yok olmamış
+Sen ne anlarsın amk

“Sen hiç mesajlaşırken suratına telefonu düşürdün mü?”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder