10 Temmuz 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!...(85)

“Hiç bir zaman bilmiyeceksin anlamıyacaksın çünkü sen ihtişamın geçici güzelliklerin kölesi olmuşsun savaşmayı öğrenecek kadar büyümemişsin. Ben ? Ben senin hiç bir çirkinliklerini görmezden gelecek kadar sevmişim canını canım seni kendim bilmişim önümüze çıkacak her engeli kaldırmak için ömrümü koymuşum sadık kalacak kadar yürekli cesaretli olmuşum onca kahpeliklerin arasında sen ise sadece bir kahpe olmuşun ettiğin dualara şükretmesini bilmezsin sen kalpsizsin sen sevemezsin sen seviyormuş gibi gözüküp dünya güzelliklerine kanacak kadar sahtesin. Ben mi; bense seni sevmiş susmuş ve çoktan gitmiş bulunmaktayım.”

“+ aşkım muuaah
- nerden aşkım :
+ İstanbul sen ?
- İzmir kanka.”
“Küfür eden, sigara içen, kavga eden kız itici. Yapma be altına yatan kahpe mi çekici”
“Şurada 1 bucuk saat sonra sınava gireceğim 0 heyecan alıştık artık nasılsa kazık soracak bekle beni Muğla buda son sınav”
“Bir erkeğin bir kızı sahiplenmesi kadar güzel bir şey yoktur.”
“Sanırım en ideal seçim Kıbrıs bence gitmeliyiz artık kaldıkca canım yanyor”
“Toplanın şu yalnızlığa bir çare bulalım”
“Tavanda sinek gördüm hemen öldürdüm, kıskancım ben sevgilime kimse dokunamaz”
“Bana bir şans ver öğreteyim aşkı sana ..”
“Gökten mesaj yağsa bana "slm,slm cnm, slm nbr" düşer”
“Ciddi bir ilişki istiyorum yazmış. Sanki biz banka kredisine kefil,  elektrik faturasına ortakçı arıyoruz.”
“Adın Ne ? 
-Yeter amk Yeter bokunu çıkardınız iyice. 
+Memnun oldum Yeter, naber ?”
“Gitme . Çünkü Gidersen daha çok seveceksin”
“+ Aşk mı , para mı ? 
- şarj aleti “
“Hani saçlarını toplarsın da sadece bir saç telin çok gerilmiştir ve canını yakar sırf onun için saçlarını tekrar yaparsın, hayat zor ya”

“Benim sevgilim ne kadar tatlı lan abbuuu kurban olduğum ne güzelde bulmuşum seni”
“Ben sana, oje sürerken, alışveriş yaparken, saçlarımı düzeltirken mesaj atim. Sen git beni ağlat, nedir bu yavşaklık?”
“Sonra Dedim ki:
Kaçıra cam Seni.”
“Bir gün biri de beni çok sevice k umarım kaybeden olmazsın çünkü benden başka kimsen kalmayacak.”
“Film izli yosundur, duygusal bir sahne gelir, arkadan bir ses "AĞLI YON MU LA”
“Bazı şeylerin sebebini hiç bilmemek, bazı insanlarla hiç tanışmamak ve onlara kendini anlatmamak en iyisi..”
“Çünkü biliyordu kadın; İnsan sevince iki kişilik nefes alıyordu.”
“Kızın 48 takipçisi var, hayranlarıma sesleniyorum demiş. Umarım provokatif bir söylemde bulunup halkı meydanlara dökmez.”
“ Beni sev. Buna ihtiyacım var.”
“Niye çok yalnızım ben. Hadi ben yalnızım siz niye yalnızsınız? Madem hepimiz yalnızız niye buluşmuyoruz? bu dünya niye böyle. Gerildim ya la”


“Oruspu çocuğu deyince kızıyor, o.ç deyince ses yok amk”
“Her şey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün.”
“Keşke seninle hiçbir vakitte tanışmasaydık bende sana böyle alışmasaydım..”
Formun Üstü

Formun Altı

“Fırtınanın gücü ne olursa olsun, eğer yağmura saygın varsa; seni bekleyen bir gökkuşağı mutlaka vardır.“
“Her şeyin kırığının alındığı 
Voltajı düşük fakirhaneler gibiydik 
Kırık pirinç, kırık yumurta.. 
Semt pazarından ucuza. 
Kalbin kırığından söz etmeye sıra bile gelmiyordu.”

“İnsanlar sizi eskisi gibi kullanamadıklarında, değiştiğinizi söylerler..”
“Çok yakışıklısın keşke sevgilin ölse.”

“Merhaba bunu okuyan kişi, yalnız olduğunu biliyorum sadece yüzüne vurmak istedim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder