21 Ağustos 2014 Perşembe

Fırlama laflar!..(86)


-“Seninle şöyle bir oturup konuşamadık .”
-“Napıyım sen napıyon”
-“Sebepsiz gülebildiğim gibi ağlayadabilirim gerçi şu sıra ağlayamama sorunum var ama neyse... İstersem, çok istersem yaparım. kim yapmaz ki çok istediğini. sende yapabilirsin inan bana.
Ben mesela çok uyur "sevdiklerimle" çok konuşur, çok güler, ... Çok severim, sevebilirim, biliyorum. eminim de... Sevebileceğin biri var mı? Bi sor; tabi ki yok. Belki de vardır henüz tanışmamış olabiliriz.... iyim kardeşim sen nasılsın”
-“Nasılsın demedim ki knk napıyon dedim, baya çok şey yapıyormuşsun, ben iyiyim ya….”
-”Dilimin döndüğü kadar sustum.”

“Allahınız aşkına göreniniz yok mu bir şey deyin. Laaaan bir şey deyin bir şey”

“Saçının Teline Rüzgar Değse ;
Esas Duruşu Bozar GeliriM...!”
“Siz bana mesaj atmazsanız, bende beğen değerliysen adına yorumda yaparım”

“Biri bana desin ki Ali güvende , uyu yo , sabah gelecek. Desin biri bana kardeşin gelecek desin !”


“+ AŞKIM UYANDIN MI ? 
- EVET SEN ? 
+ AL İŞTE LİSANSLI MAL . “

“Ben Kazanmamışsam Eğer ;
O Oyun Daha Bitmemiş Demektir...!”
“Kolada Bedava Çıkıyorsa Birada da Çıksın Abi”


“Ben deli dolu biriyim ama şuan sadece doluyum .”

“Ben soğuk biri değilim sadece bazı insanlar cıvık.”


“Muhabbet uzadı yarin devam ederiz gittim ben”


Bu ülkenin insanı bu ülkeyi satabilecek adama oy verip kazandıracak kadar pezevenk .”

“+ güzel kızlarla yatmak güzel mi ? 
- evet 
+ inşallah dünyalar güzeli bi kızın olur.”

“İçimizde doldu, içimize de atamıyoruz artık.”

Yalana bak sen ben dilimde boğuldum sen yoktun ki “
Şapşalım benim anlattın ya ben onu diyim bea “
Kızım seni okula gönderdik halan köylü güzeline oynuyor ya, bak olmuyor haaaa”

“Avareyim , mahsunum , yorgunum , bilmiyorum nedenini ama sana vurgunum .”
“Serdar Ortaç şarkısı gibiyim ; çok mutluyum ama konuyu bilmiyorum .”
“Hiç bir zaman büyük konuşma at gibi giden, it gibi döner.”
“Bana yapacağın tek hamle , seni bitirebileceğim tek darbedir unutma”
“Cigkofteee”
“Çok da şey yapmamak lazım.”
“"Özgürlük için gökyüzünü satın almanıza gerek yok 
Ruhunuzu satmayın yeter..”
Duruşum iğrenç olabilir buda size koyabilir  
toplu for”

Saniyeler sonrasında ne olacağı bilmeden, yıllar sonrasının hayalini kurduk.”
“"Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi seni düşünmek...
Biraz heyecan birazda düşecekmiş korkusu...."

"Tanışmak tesadüftür
Arkadaşlık seçimdir 
Ama aşk tamamen 
Kaderdir...." 
“Hayatimda olmayanların hakkımda hayırlı olmadığını düşünüyorum. Çünkü ben Allah'tan hep herşeyin hayırlısını istedim”


“Kes sesini seni lanet olası pislik .”
“+ kanka geçmiş olsun kör olmuşsun. 
- görüldü (15:25) 
+ hepiniz yalancısınız mk.”
“İtle köpekle uğraşacak vaktim olsaydı veteriner  olur, seni tedavi ederdim “
“Aklı başında Sevgilimiz olduda biz mi mutlu edip sahiplenmedik”
“Hiç doğum günüm değil miş gibi o hissi yakalayamadım daha”
Ruh halim, ruh halinin ruhiyatına talip, ruhsal bunalıma da beraber girsek olur yani , elbette yeter.”
Biraz uzaklık her daim daha iyidir”
“Kocam yakışıklı bişey olursa çalıştırmam ben getiririm eve ekmek falan otursun oturduğu yerde.”
“Erkek dediğin kıskanacak,kısıtlayacak,emir verecek. 
açık ve net.”




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder