15 Haziran 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(71)

"Kısmet ederse Mevlâ; el getirir, yel getirir, sel getirir.. Kısmet etmezse Mevlâ; el götürür, yel götürür, sel götürür.." 
“Az önce birisi bana para gösterdi ve bu ne dedi. Para dedim. Fakir olduğumu anladı. Zengin olsam paraya para demezdim.
“Hiç üzülmüyor gibi görünen , hep yüzünde gülücük olan , hiç bir şeyi umursamayan kızın aslında içi paramparçadır.
“Bir kadın ağlamak yerine sigarasını yakıyorsa, sigarasını söndürmeden özür dileyin..
“Dinime küfredenin müslüman olmasından ziyade cesaretli olması da lazım.
“(uykumu kaçırdım bulan veya gören olursa lütfen en yakın karakola haber versin)
“Hayırlı sabahlar dileğiyle güne başlarken,ilkele babası yada hak hukuk gözetmeyen mafya babası değil çocuklarına sahip çıkmayan hiç değil gerçek anlamda yaşayan BABALARIN gününü yürekten kutluyorum.
“Tatil oldu diye keyifler yerinde sanırım ama zayıfı olupta okula gitmek zorunda olanlara çok üzülüyorum ya güzelim yaz tatilini çalışarak geçirmek... çok pis bi eğitim sistemi var ya
"Kimine duadır kimine de beddua: 
Kime ne yaşattıysan sende onu yaşa."
“Dertleşmenin ne olduğunu unutmuş herkes. derdimi kime anlatsam 'boşver takma kafana..' diye geçiştiriyor.
"Kızmıyorum artık; Bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum.." 
“Yağmur taneleri gibiyiz, aynı yerden gelip, farklı yerlere düşüyoruz. kayboluyoruz..
Tembellikte üstüme yoktur, ama iş inada bindimi yapamayacağım hiç bir şey yoktur!
“Anlamlandıramazsın, anlamsız olanı...
“+ Ne tür müzik dinlersin?
-Caz müzik 
+ söyle bitane 
-yatCAZ kakCAZ ...”




“-Anne bu ne ?
-Gemi
-Anne bu ne ?
-Gemi tatlım
-Anne bu ne ?
-Gemi çocuğum gemi
-Anne bu ne ?
-Tren.
-Olurmu, o gemi “

“+ j ile başlayan hayvan
- jelibon
+ jelibonmu?
- Eee, içinden ayı çıkıyo!!.”

Kız: Fotoyu beğenirmisin?
Erkek: Beğenirmisin değil beğenir misin dersen evet.
Kız: Fotoyu beğenir misin?
Erkek: Fotoyu değil fotoğrafı dersen evet.
Kız: Fotoğrafı beğenirmisin?
Erkek: Misin'i ayrı yaz!.
Kız: Fotoğrafı beğenir misin?
Erkek: HAYIR!


“Ey Gönül !
Hiçbir günahın küçüklüğüne değil,
Onunla Rızasını Kaybettiğinin Büyüklüğüne bak;
Hiçbir iyiliğin küçüklüğüne değil,
Onunla Razı Ettiğinin Büyüklüğüne Bak…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder