16 Haziran 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(73)


“Sen 132 yaşındasın ve 75 Milyon çocuğun var. Babalar günün kutlu olsun MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
“Sizin O 8 yaşında diye dalga geçtiğiniz Cedric varya Chen'den başkasını sevmedi...
“Tuvalet kağıdının Üzerine kalp deseni basan firmanın alnından öpüyorum; çünkü aşkın ne bok olduğunu düpe düz anlatmışlar “
“Beni Biraz Sevsene..

Hem Sana Değişiklik Olur “
“Beni seviyor musun ? 
+Hayır 
-Beni seviyor musun ? 
+Daha kaç kez soracaksın ? 
-Artistlik yapma lan mobilden giriyoruz iki kez yazmış.”
“Biri ablamı ben sanmış arabanın arkasına saklanıp korkutmuş kim acaba çok merak ettim ya” 
“Amk konser var ben evdeyim 
“Lise oldukta ne oldu. Ben sizsiz ne yapcam 
“Uzaklar diye bir yer var ve herkes orda .
“Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam! 
“Evdeki kumanda bile trip atıyor. Ok ne lan ok ne?? Düğmesini söktüğüm..
“Suskun değilim...
Konuşarak hiçbir yere varamadığım insanları düşündükçe sessiz kalmayı tercih ediyorum, anlamıyorlar..”
“Ya şaka maka okulu bitirdik ya karne alıyoz ...
“Bir duman kadar olamadın o giderken bile güzellik bıraktı kafama”
“Tribime triple karşılık veriyon sinirlendiriyon yapma
“Usarcasına Küfür Ederdim Sana Ama ;
Annenin Suçu Yok .

Babanın Bir Dakikalık Beceriksizliğisin Sen . . !”
“Benzemez hiçbir şeye bu sevgi. Ne şiir yeter anlatmaya, ne yürek yeter bunu sığdırmaya. Babalar günün kutlu olsun babam...
“Üstada sorarlar sevgi mi nefret mi diye; Nefret diye cevap verir ve ekler: Çünkü onun sahtesi olmaz..
“Adını dağlara yazdım yarim buğulu camlara kazdım kışın masal dinlemek zor yarim hem ağladım hem anlattım.
“Kızlar kezban ya hani erkekler ne ?
“Sence ben hangisiyim

1-Tatlısın
2-Gıcıksın
3-Fena değilsin
4-Her şeyimsin
5-Ölürüm sana ben 
6-Müthişsin
7-Arkadaşımsın
8-Seni seviyorum
9-Sen var ya sen işi biliyon
10-Ölümüne kankayız
11-Kardeşimsin 
12-Öylesine birisin
13-Allah belanı versin
14-Şeker küpüsün
15-Tanımıyorum ama iyi birisin.....
“Tatil bitene kadar uyumak istiyorum “
“Aslında görmeyle başlar, her şey. Tanımasan da araştırırsın. Ona ulaşmaya çalışırsın. Öğrenirsin de... Konuşmaya başlarsın. Bakarsın ki bu kişi tam sana göre, güvenmeye, kıskanmaya başlarsın. O da seni sevmeye başlar. Çünkü bunu sana hissettirir. Belli bir sonra hayatının tamamını kaplar. Her gece konuşursunuz, konuşmadığınız da sende bir boşluk oluşur. Acaba neden atmadı? Acaba neler yapıyor? Acaba sıkıldı mı benden? Çok mu bunalttım onu? Sonra mesaj atmalarına ara verirsin, sırf senden sıkılmasın diye. Daha sonra iyice yerleşir kalbine. Fakat sen mesaj atmadığın da o senin kadar takmamaya başlar artık seni. Sen mesajınla kalırsın ortada. Sen zor durumda mesaj atarsın, o canı sıkıldığında atar. En acısı da bu aslında. Daha sonra geceleri müzik dinlemeyi bağımlılık haline getirirsin. Buluşmak istersin bahaneler uydurur. Her şeye çözüm getirmeye çalıştırdıkça o problem çıkartır. Her yerinde bir pürüz yaratır. İstemediği ortadadır. Fakat bunu ona söyleyince inkar eder. Asıl gerçek olay şudur; seninle tamamen oynadım, duygularınla oynadım. Çok da eğlendim. Ne haldesin hiç de umurumda değil istersen aşkından öl geber. Ben başkasını seviyorum. Bundan sonra bana mesaj atma, seni istemiyorum hayatım da. Fakat sen ona çoktan kendini kaptırmışsındır. Ne kadar unutmak istesen de, hep bir şey çıkar karşına en ufak şeyden bile onu hatırlarsın. Ve olur olmadık yerde gözünden gelen yaşa dur diyemezsin.
 
 
“Kız bir gün kısa bir elbiseyle sevgilisinin yanına gider ..
Çocuk ;
- Bu elbise nedir hayatım ?
- Aşkım çok kısa değil .
Ve beklenmeyen o cevap ..
- Bak seni benim yanımda gören biri bu kızı seviyordur , evlenecek demez . Kim bilir nasıl götürüyordur der . Anlıyor musun beni ?
Gerçek aşk budur
“Kavga etmediğin birine aşık olamazsın.
“Biz de unutmuş gibi yaparız. Hiç kırılmamış, ağlamamış gibi..
“Aynı tişörtü giyebileceğim bi sevgilim olsa, çok tatlı olurduk lan.
Tipi önemli değil, bir erkek kızla konuşmasını biliyorsa kız zaten aşık olur 
“Aşk iki kişiliktir.. Ve her zaman üçüncü kişi kazanır.
“+Aşkım saçım. 
+Saçımı çeki yosun aşkım. 
+Aaa saçım aşkım saçım. 
+OF AŞKIM SAÇIM.
+ANANIN AMI SAÇIMI ÇEKİ YON OROSPU ÇOCUĞU SİKE CEM ELİNİ”
“Esmer erkeklerin tatlılığı diye bir şey var 
“Yine bana geldiler kendi kendime gülmeye başladım” 
“Bana Diyorlar Çoluk Çocukla Uğraşma Aslında Haklılarda 
Çoluk Çocukta Ağzını Toplasın Artık !!”
“Bakarsın bir gün aynı evin faturasına 'Oha' deriz.
“Arkamdan konuşup beste yapacağına, yüzüme konuşta düet yapalım m...
“Kıskan ya. Biriyle konuştuğumu görünce trip at bana. Bir benimle konuş de. Gecenin bir yarısında uyandır, sesini özledim de. Hep senin sesinle uyuyup senin sesinle uyanayım. Olmuyor başka türlü, rahat uyuyamıyorum de. Benden 1 saat haber alamadığında ortalığı ayağa kaldır. Yap yani. Sahiplen. Kıskan. Sev. En çokta özle. Yüzünü görmek istiyorum de. Görüşelim olmuyor sensiz de. Haberim olmadığında kapıma kadar gel, çık dışarıya de. Tek başıma evin önüne bile çıkarma beni. Hep benden bekleme, biraz da sen özle. İhtiyacım var sahiplenilmeye. Tek taraflı olunca olmuyor hep bir şeyler eksik oluyor .
“Yaptığım her şeyin tek bir açıklaması var; CANIM ÖYLE İSTEDİ.
“Okul da özliceğim tek şey müdirenin kedişlerii “
“Sana Ses Etmiyorum Ama Tr iplerim den Anla ;
K ı s k a n ı y o r u m 
“Her şeyin bir fiyatı, her insanin bir değeri vardır. Fiyatı olmayan eşyaya çöp, değeri olmayan insana 'giderken kapıyı ört' denir.
“Yemek yerken boğazınıza takılan lokma sizi öldürmez ama ''Helal helal'' diyerek sırtınıza yumruk atan o öküz öldürür.
“Ne zaman imkansızı seversen,
İşte o zaman gerçek seversin..”
“Sanki Bana Bir şey yapabileceklermiş Gibi Fa cede Atıp Tutmayın Güzelim Reel de Gördük Hanginiz Ses Edebildi ???
“Dur polis kelimesini anlamıyorum lan oğlum adam zaten polis olduğunu bildiği için kaçıyor..
“Birini kaybetmek mi istiyorsun? Ona çok ilgi göster, ara, mesaj at, ve onu çok sevdiğini söyle. bir ay sonra seni terk etmezse ara beni..
“Bir delinin seni öpmesine izin ver ; ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme !
“Kimse için değmez bugün var olanlar yarın yoklar.
“Öfken gözünü karartmasın. Bir anlık sinirle karşında ki insanında kalbi olduğunu unutma hele o kalp senin için atıyorsa...
 “Hadi çal giderken kapımı diyen serdar ortaç'a, kapı giderken değil gelirken çalınır dedik ve geçtik...
“9 saatte yazamıyor internetin içine düştü galiba 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder