16 Haziran 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(72)

“60 yaşındaki teyzenin leopar desenli tayt giydiğini görmeden önce hayat sevincim vardı benim.
“-Anne Gidiyorum Buralardan..
+Çöpü de Götür Oğlum”
“Arabada bebek var yazanlara da hastayım, ne yapalım yani ışıklarda çeyrek altın mı takalım?
“Millet sevgilisini alsın tatillere, kamplara, bisiklet sürmeye falan gitsin. Biz hala neden geç yazıyorsun, neden onun fotoğrafını beğendin..
“Ve kaç damla gözyaşı dökeceksin uğruna ..
“Bana ne abi beni sevsin, beni kıskansın, sadece benimle mutlu olsun.
“Katıyorum tozu dumana da

Toz değil, toz değil

Biliyorum hepsi hava gazı

Söz değil, ah söz değil.”

“Adın zaten kalbimde ben soyadını istiyorum
“Üniversiteye geçersek aynı evde kalma planı yaptığım 267856 kişi var.
“Ben de aslında dudak falan olmıcak mış ta Allah sonradan acımış azcık vermiş”
“Göbeğimizi açmayıp , bikiniyle fotoğraf atmayan , kızlar olarak çok tatlıyız biliyoruz
“Yengeniz kızıyor beyler gelemem diyen bir erkek ?
“Korku filmindeki kız : “Alt kattan bir ses duydum, hazır elektrikler yokken, şimşek de çakıyorken gidip bakayım da öleyim.Malım ben."
“Sen benim sahip olduğum en iyi parçamsın.
“Ve bir gün olur da kocama "kociş" falan dersem Allah da saniyesinde beni kahretsin.
“Canı cehenneme rahat uyuyanın
Kapısını örtenin perdesini çekenin
Yüreği yalnız kendiyle dolu olanın
Duvarları ancak çarpınca görenin.”
 “Daha iyi olabilecek miyim?” demeye dilim varmıyor, buna cesaret edemiyorum. Çünkü, denedim efendim, olmadı.”
“Bim' den mantar tabancası aldım içinden şirin baba çıktı 
“+ Karnende kaç bir var ?
- Tekbir
+ Allahuekber”

“- Aşkım telefonun şifresi ne ?
+ Çıktığımız tarih.
- Neyse aşkım bakmıycam güveniyorum ben sana.”
“+ ismin ne ?
- Birgül
+ gülmücem.
- birgül amk birgül
+ yaa ısrar etme gülmicem off .”

“Elbette başkası ile mutlu olabilirim aptal . !

-'' Önemli olan seninle mutsuz olmayı göze almaktır ''
“Hayat iki şekilde yaşanır; ya hiç mucize yokmuş gibi, ya da her şey birer mucizeymiş gibi.”
“Saçlarının beyazlığını görmek isteyecek kadar çok seviyorum seni. “
“Çok yüksek bir okulda eğitim aldım
Okul 12 katlıydı lan “

“Yaprakta sıkılmıştı ağaçtan,
Bahanesiydi sonbahar...”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder