4 Haziran 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(68)


"İnsan e-okuldaki o tipi görür de acırda, azıcık yüksek not verir"

“Şimdi o kadar zor ki geri dönmek, seni unutup başkasını sevmek ama bir şeyi anladım çok zormuş sevilmeden sevmek”
“Belki her roman da kahraman olursun; ama en çok kendi hikayen de mutlu olursun...”
“Bir şeyi istiyorsan peşini bırakma. Git ve al. O kadar. “
“Orospuymuşum ben. Evet ben orospuyum. Neden mi ? Kocaman bir orospu dünyasın da yaşıyorum. İnsanların başkalarının arkasından laf çıkarmak için kendilerini paraladıkları Alaşehir'de yaşıyorum. Bir erkekle konuştuğunda orospu denilen Alaşehir'de. Her sokakta ayrı ayrı boklar yiyen kızların, erkeklerin olduğu yerde. İçip içip eşşeğe köpeğe olmadık şeyler yapan şerefsizlerin olduğu yerde. Kendilerine mani olamayıp kızına, torununa, kuzenine tecavüz eden adilerle aynı yer de, aynı ülkede, aynı havayı soluyorum. Yargısızca insanların arkasından laf edilen bir şehirde oturuyorum. Geceleri sokakta göründüğünde sana bir pislik gibi bakan pisliklerle aynı marketi, aynı yolu, aynı taşıtı kullanıyorum. Sevdiğin, ömrünü adadığın adamın senden başka şeyler umduğu, hatta utanmadan istediği şehir de, sokakta, mahallede oturuyorum. İnsan dediğim varlıkların birbirinin yüzüne gülüp, arkasını döndüğü anda lafını ettiği, isim veremediğim o yerde oturuyorum. Şimdi soruyorum bana, bize orospu diyen varlık, sen de bizle aynı yerde oturuyorsun, aynı havayı soluyorsun, aynı mahallede oturuyorsun. Peki sen nesin ?”

“Sevdiğin insan tarafından, beklediğin ilgiyi, aşkı bulamayabilirsin.
Bu asla vurup kırmanı, sitem etmeni gerektirmez.
Sen, seni seven herkesi sevebildin mi ki?
Vaktinde hiç mi terk etmedin birilerini...”

“Sınava beş eylülde girecekler tanıdık veya tanımadık özele yada yoruma yazın bi”
“Ömür boyu yıkasam yüreğimi  çıkmaz bu askın Lekesi.”

“Seviyorsun ama gelmiyorsun..”
Öküz de öyle işte trene bakıyor ama binmiyor”
“Hayatımın aşkını bulsam "Al hayatım bu senin aşkın" der aradan çekilirim. O KADAR DA MÜTAVAZIYIMDIR “
'ön yargı' hayatta ki her şeyin önüne geçebilecek kadar güçlü bir saçmalıktır...!”
''İlişkisi yok olan ilişki durumunu üzüntüyle hala yok olarak güncelledi'' 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder