29 Mayıs 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!..(67)

Fırlama laflar..

“Bazen çok mutlu ediyor ama bazen de çok sinir ediyor”
“Hangimiz hayır diyebildik ki, gel dediğinde?”
“E-okul fotoğrafını göster; Seviyorum derse senindir, sevmiyorum derse de haklıdır. Yapacak bir şey yok. “
“- Anne bu gün  otobüs te biri düştü her kes güldü ben gülmedim 
+Aferim kızım kim düştü ?
- Ben “
“Seni delice seven kalbim hurda.”
“Allah kimseyi bir gün en iyi arkadaşından nefret ettirmesin.”
“Mutlu olmak mı ?
-Gülüşü Yeter”
“Elin telefona gider, yazarsın ama gönderemezsin..”
“Sonunda 10 Kişi oldu Bana Fake Diyenler “
“Seni özledim diyorsam; bil diye değil gel diye...”
“Devir değişti insanlarda değişti daha iki gün önce konuştuğu kişiyi şimdi ise tanımamazlıktan gelenler var.”
“2Dk didin, 2 saat olduuuu”
“Ah şu erkekler. Hep namustan söz ederler de yine de 3 kuruşluk kaşarı baş tacı ederler.”
“Tek dileğim ne biliyormusun?
Gözlerimi kapamış senli hayaller kurarken,
Gözlerimi açtığımda yanımda olman..”
“AŞK kişiye göre de değişebiliyor.. Bazılarına göre ömürlük bazılarına göre yarınlık.”
“Her gece uyumadan önce, en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum.”
“Beğen hakkında düşüncelerimi yazayım “

“Can sıkısı”
“Benim her sırrımı, her derdimi bilen, beni mutsuz olduğum halde güldüren, ona sonsuz güvenim olan kişi benim için değerlidir hatta ve hatta değerden de ötede bir yeri var ..”
“- Ayrılalım aşkım..
+ Tamam kanka.
- Saol kardeşim.”
“Çok canım sıkılıyor çok”
“Yakışıklı olmak önemli değil. Önemli olan dürüst ve güvenilir olmak, çünkü kadınlar beğenince değil güvenince aşık olur.”
“Artık devamsızlık kağıdımda var.”
“İnsanlar yaptıklarından utanmıyorsa , ben suçlamakla uğraşmam.”
“4 şeyden nefret ederim: ağlayan misafir çocuğu, bağıran misafir çocuğu, laf dinlemeyen misafir çocuğu, bilgisayar hastası misafir çocuğu.”
“Tanımıyorsanız hakkımda yorum yapmayın. anca adımı bilirsiniz .”
“Varsa Galatasaray yoksa, Galatasaray. 
Sevgilim varsa da Galatasaray, sevgilim yoksa da Galatasaray.
Yense Galatasaray, yenilse Galatasaray, 
Dün Galatasaray, bugün Galatasaray, yarın Galatasaray. 
Aç olsam Galatasaray, tok olsam Galatasaray. 
Her zaman her yerde GALATASARAY”
“Seven sevsin sevmeyeni de zorlayamam ki Allah Allah ne cins insansınız”
“Aşklar hiç te göründüğü gibi değildir. Bir taraf daha fazladır hep.”
“Uyurken seni dinlemek vardı simdi, kokun da sarhoş olmak...”

“Seni uyandırmak için can atmak; ama kıyamadığım için uyandıramamak.”
“Adam yeni evlenmiş askere gitmiş, babasına mektup yazmış, esim hamile mi değil mi diye. Altına da bir mani yazmış: "Ey mektup varda gel, tez haber alda gel, birdik iki olduk, 3 olduk mu sor da gel." Baba geline sormuş var mı bir durum? Gelin yok demiş baba bir maniyle cevap vermiş: "Bir dalda iki kiraz, biri al biri beyaz, bu yıl tarlan ürün vermedi, izin al gel gene kaz" zuahahaha:”
“8 yaşındaki çocuk facebook durumuna "canım çok açıyor hayat" yazmış. Canım ya pipisini fermuarına sıkıştırdı herhalde kıyamam.”
“Böylesin İşte Kalbim Her 'Seni Seviyorum' diyene İnandın ”
“Ama Boş versene 
Nerde Benim Elifim Diye Ağlayacak o vefasız .”
Mesaj atan yok. Arayan yok.
Yanlışlıkla arayan bile yok. Yalnızlığa bak yalnızlığa.”
“O bir kere bakar, bir kere gülümser ve sen o kareyi hep hatırlarsın”
“Ben iyiyim merak etmeyin mesajlar gitmiyor çıktım hastaneden”
“Ben onun için 'GÖZ YAŞLARI' döktüm
ama o BİTTİ dedi ..”
“- Salak.
+ Aptal , geri zekalı.
- Öl, geber pislik.
+ seni seviyorum .
-bende seni seviyorum ( böyle saçmalıyacağım birini istiyorum. )”
“Bundan sonra kimle muhatap olcağımı çok ii biliyom.”
“Zamanla Geçer Diyor Her kez 
Evet Geçer Ama sadece ;
- Z a m a n .”

“Tam faceden yavşamayı anladık da. Evlenme teklifi de neyin nesi amk ya “
“Hayatım da her şeye reset çekiyorum, her şeyi unutuyorum. Tüm geçmişimi için de kim varsa her kesi her şeyi siliyorum. Sadece en yakınlarım yanım da, diğer hiç kimsenin dedikleri hiçbir şey beni üzemez. Beni benden başkası üzemez, yıkamaz da. Yine başaramadınız üzgünüm. Hayatım gayet de güzel gidiyor Neslim ve Değerlim şu an hayatım da ki en olumlu en güzel şeyler iyi ki de varlar. 
Sizin ön yargılarınız benim hakkım da ki düşünceleriniz o iğrenç laflarınız inanın hiç umurum da değil. Unutmayın gördüğünüz gibi değilim size göstermek istediğim yanımı görüyorsunuz sadece. Benim hayatım, benim hayallerim benim yaşantım siz değil beni ancak ALLAH yargılayabilir. Siz sadece hakkım da konuşan 3.5 kuzucuklarsınız. Ama sürüden ayrılmayın ki kapmıyım sizi canınızda yanmasın. 
Ve son kez söylüyorum hakkım da veya hakkımız da yorum yapacak olan biri arkamdan değil yüzüme gelip laf yapsın böyle yapmazsanız 7. Davamı da sizden yana almak zorunda kamlıyım”
“Arkadaşlarımın annesi, kızlarını benim bozduğumu düşünüyor.
Bilmiyor ki bütün fikirler onlardan çıkıyor”
“-Boş verdiğin kadar mutlu;
Takmadığın kadar huzurlusun!.”
“Örtünmek, Allah katında güzelleşmektir”
“Küfür önce saygıyı, sonra da sevgiyi tüketir.”
Sen bαnα değil de bαşkα kızlαrα yαzıyorsun yα; pαrmαğının deydiği tuşlαr, onu kαrαktere çeviren telefon, o kαrαkterleri mesαjα çevirip ileten operαtör ve bir o kαdαr bαz istαsyonu, son olαrαktα şu uzαy dα fink αtαn uydu vαr yα sαnα bu imkαnı sαğlαyαn hαh işte onun dα en küçük αntenine kαdαr sαnα girsinler.
Mesela ;”

“- Hayatımda sen varken , Mutsuz olma gibi bir seçeneğim yoktu ki..
Tavan sen de ayrı bir malsın aşkım ya.”
“Soktuğumun Şehrinin sokakları bile bom boş”
“Kırgınlığım sana değil sen olmayan herkese ..”
“Ne den sen biliyor musun? Çünkü farklıydın. Kalbim de ritim değişmesine, sesimin titremesine, saçma sapan gülümsememe neden oluyordun, farklıydı..”
“Ya anasının amına kezzap döküp dağlara taşlara vura vura siktiğimin evladı niye sevmiyosun sen beni?”
“Siz benim burada küfür falan ettiğime bakmayın normal de yanımda küfür edenlere sikici bakışlar atıyorum”
“Küfür ediyom diye bana orospu diyon ya heh işte ben senin beyin tümörlerini ılımlaştırılmış statik elektrik yüklü moleküler partiküllerle zenginleştirilmiş biçimde sikeyim”
“Ben değişmem sadece size ayak uydururum”
“Milletin kapısına çikolata demeti bırakılır, biz hâla; ALOO ABİİ GELİRKEN ÇİKOLATA ALSANA BANAAA.”
“Senin o bana zulmeden kalbinin kan pompalayan hidrofor deliklerini süblim bir biçimde tarumar ederek sikeyim amına kodumun sevgilisiiii”
“İnsanlar 2'ye ayrılır; -Ağzını yüzünü yediğim -Geldi yine tipini siktiğim...”
“Bu gün bir can kurtarmayı mı anlatayım almayı mı bugün su üstüne çıkmayı mı anlatayım dalmayı mı bugün okul çocuklarını mı anlatayım yoksa çocuklarım okula giderken basma ihtimalindeki mayını mı ..”
“Dostlar sınava nerede giriyorsunuz bakalım ? Yorumlar açılsın”
“Sevgilimle geziyorum var mı ?”
“Sení seviyorum aşkların en güzeli “
“Kızın saçları o kadar yağlı ki kafasını sallayınca komili komili komili diye ses çıkıyor.”
“Eve hırsız girmesin diye bahçeye köpek koyduk, köpeği çalmışlar.”
“Sonuçta hepimiz yorganın içine saklanınca,
Güvende olduğunu sanan çocuklardık .”
“+ Anne yemekte ne var ?
- Var bir şeyler
- Matematikten kaç aldın ?
+ Aldık bir şeyler”
“Ya arkadaş insanın sevgilisinin mesaj hakkı bitmesi kadar kötü bir şey yok la “
“Kimseyi ne görmek ne sesini duymak istiyorum.. O kadar..”
''Bazen en kötü şeydir. 
Seni unutanları hatırlamak.''
“Bazen sadece kaybetmekten korktuğum için sesimi çıkarmıyorum; ama bir çıkarırsam ne siz bir daha konuşabileceksiniz ne de biz saklanmak zorunda kalacağız”
“Ben seni nasıl sevmişim be..”

“Dünyanın en güzel hissi, birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder