14 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(56)



“Madde de neymiş lan, aşkınla kafa bulup, kokunla patlamak varken” 
“Ne olursan ol, 4 karış mermere bir satırlık yazı olacaksın” 
“Tamam Acının rengi olmaz da; ŞEREFSİZLİĞİN rengi belli …...”
“Kusursuz bir insan ararsan, Dört dörtlük bir yalnızlık yaşarsın ..”
“İnsanların sesini unutabilirsiniz, ama söylediklerini unutamazsınız.”
“Beklentiler sadece üzer “
“Büsbütün unuttum seni ereni, şimdi maziye karıştı yeminim. Kalbim de senin için yok bile kinim. Bence sen de herkes gibisin..”
“Bak aşk nere den nereye ...”
“Gidene Dur Demeyi Sevmem . Gitmek İstiyorsa Gidebilir .
- İster Burnunun Dikine , İster El alemin Sikine . .”
“Eskiden kola içerken de burnumuzun içi yanardı lan. Niye olmuyor ki artık o? Fare sinimi azalttılar nedir.”
“Umut uyanıkken görülen bir rüyadır.”
“Meğer sadece biri ağlarmış. O biri de benmişim ...”
“Hayatta iki şeye dikkat edin. Bir, Yol da yürürken kavşaklara.. Bir de yüzünüze gülen yavşaklara..”
“Şu arabesk rap yapanlar sevdiklerine kavuşsalar da, biz de huzura kavuşsak.”
“Gözün arka da kalmasın !!
Ben de sen den vazgeçtim” 
“Hayat zor değil sadece o hayata dahil ettiğin insanlar basit karakterli”
“Justin Biber sevgilisi için Disneyland’ı kapatmış, gece kulübü kapatamaz tabi yaşı tutmuyor ergenin.”
“Türkiye’de son 3 ay da 40 milyar sms atılmış. Nereye gidiyor lan bu sms ler? Bana 4 tane bile gelmedi. Yazıklar olsun size!”
“10 yıl sonra evleneceğim hatun, şu anda zengin, mavi gözlü, kaslı biriyle evleneceğini düşünüyordur kıyamam lan ben sana.”
“Bir kızın en tatlı anı; ağzın da tokası varken saçlarını toparlamaya çalıştığı andır.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder