14 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(60)


“İhtiyacın olduğun da hiç kimsen kalmaz..”
“Mallarla dolu bir sınıfta okurken kimse benden başarılı olmamı beklemesin.”

“Gözlerin rengi değil, sana nasıl baktığı önemli..”
“Her sabah aynı güneşe aynı minnetle bakmak istemiyorum.
Mutluluk bu kadar basit olamaz..”
“Şimdi telefon çalsa ve dese ki ‘seni seviyorum’, alarmı kapatıp uyumaya devam ederim yok öyle bir dünya.”
“Hani yalan dan sevmelerin var ya sen de kalsın sevme.”
“Onu istiyorum ; Yarın , öbür gün , öbür hafta , öbür yıl değil . Şimdi !”
“Tanışsak çok iyi anlaşacağımız insanlar var biliyorum.”
“Hiç hayal kurmamalıyım gerçekleşmiyor çünkü.”
“Ha.. diyince gelmez mutluluk, Aha haahhahaa diyeceksin ..”
“Kimseye ihtiyacım yok . Uzak olun ben den sahteler sizi”
“Kimsenin lafıyla tanıma beni . rica ediyorum”
“Ben seninle ders bile çalışırım lan.”
“Severek nefret etmeyi de öğrendim sayen de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder