4 Mayıs 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(40)


“İyi ki var dediğim insanlar hep yok oldular.”
“Sığınağımsın sen benim. Sen benimsin. Çünkü umutla beklediğimsin. Gülücüğümsün. En ufak şeydeki tebessümümsün. Sen benimsin. Çünkü söz verdiğim, söz verenimsin. Sen benimsin. Çünkü dünüm dün, bu günümsün, yarınım olacaksın. Sen benimsin. Çünkü oturup Allah’a yalvardığımsın. Dualarım da bahsettiğim. Her yer de gururla anlattığımsın. Sen aklımdan geçen binlerce hayalin, dudaklarımdan süzülen binlerce cümlenin kahramanısın. Sen en sevdiğim şarkısın, her zaman dilimin ucundasın. Sen benimsin. Çünkü tek dilediğimsin. Umudumsun, huzurumsun, saygımsın, kendime olan güvenimsin, hayata bakış açımsın, dert ortağımsın. Sen benimsin, her şeyden önemlisi; Ben! Seninim!”
“Arkadan konuşan insanlar var ya hani , aslın da insan demeye utanıyorum ben . Yüzüme gelip konuşsalar ya bir de onların beynin de kurduğu problemleri birlikte çözsek. He tabi bir de götün yememesi gibi bir durum var. Bak ben hep buradayım olduğumu konuşan arkamdan değil yüzüme konuşsun. He ben o arkamdan konuşanları da bulu cam karşılarına geçtiğim de de konuşsunlar; ama karşılarını geldiğim de, mırın kırın ederlerse o konuştukları dili s*kerim.”
“Gıcık olduğum İnsanların nefes almasın dan bile rahatsız oluyorum o kadar yani.”
“Bazen hayatım dan çıkan insanlara teşekkür edesim geliyor.”
“Çaresizce özlemini çekmenin ne kadar korkunç bir şey olduğunu bilmiyorsun.”
“Uçak tekerleği kafana düşsün diye beddua mı olur?”
“Bel ki dünyanın sonu değilsin ama sol'um da bir dünyasın,  Ne olursa olsun bu hiç değişmeyecek.”
“Issız adaya düşme hakkımı kullanmak istiyorum...”
“Sınav öncesi medineyi delirtmek gibisi yok “
“İnsanın sizin gibi kardeşlerinin olması çok güzel bir şey, moral kaynağım sınız, mutluluk sebebimsiniz, bazıların dan ne kadar nefret ediyorsam, sizi de o kadar çok seviyorum bir tanelerim benim.”
“Yaptığım her şeyin kısa ve net bir açıklaması var...
‘Keyfim öyle istiyor.’ "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder