14 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(54)


'' Aşk kapıyı çaldığında hemen açma.
Bazıları, çocuklar gibi zile basıp kaçıyor... ''

“İnsanlar ne den bu kadar kötü olmak zorun da?
İnsanlar ne den bu kadar kötü olmak zorun da ya da bu kadar kötü olmalarının sebepleri nelerdir? Hep bilmek istedim bunu. Karşılaştığım kötü insanların karşısına çıkıp ta "Siz neden bu kadar kötüsünüz?" ve "Bu kadar kötü biri olmanızın sebepleri nelerdir?" diye mümkün olabilecek bir soru mantığın da olmadığı için kendimce sorduğum sorulara kendimce cevaplar uydurmaya çalıştım her defasında! Kötü insan olma kavramını bana olan bir kötülüğe istinaden değil hemen he men her kese karşı olan kötü  bir insan tiplemesin den yola çıkarak genelliyorum! Bu insan tipleri az olmamakla beraber, hayatımızın her sosyal basamağın da karşılaşmamız oldukça mümkün. Sosyal hayat içerisin de insanlarla diyalog içerisin de olma mecburiyeti olan insanlar, biraz daha şansız bu konu da; çünkü devamlı  karşılaşmak zorun da oldukları ve karşılaştığı insan tipleri arasın da çokça karşılaşılan bir tiptir bu. Oysa iyi insan olabilmenin inceliklerini sunumlarını düşünüyorum; Bunları yapabilmenin kolaylığı, güzel yansımaları varken bir insan kalkıp ta insanlara neden kötü muamele yapmak ister, bunu anlayamıyorum işte. Sanırım anlamıyor olmakla da kalacağım. Gördüğüm kötü insanlar da, iyiliğe dair ne bir ilerleme görebildim ne de kötü insan olabilme nedenlerine dair bir sebep bulabildim kendimce! Sadece kendi içim de yargılayabiliyorum bunu, yapabileceğimin en iyisi ve elim den gelen de bu olsa gerek !”

“Sana Dua Ediyorum:
Senin için yüreğim den gelenin en iyisini yapıyorum.
Aklım dan kalbime indirip, adını zikredip,
tüm samimiyetimle Sana dua ediyorum.
İçerimde ki tadilattan en az acıyı alasın diye...”

“İlk defa birini seviyorum. Okul dan desem külliye yalan, mahalleden desem külliyenin de, ötesinde yalan, kalbim de desem bu doğru. Adı ben de saklı; ama çok tatlı, şeker gibi.”

“Gül nasıl tikeni ile sevilirse, insan da hatası ile sevilmeli, hatasız insan olmaz”

“Hepinizi seviyorum canlarım, çok değerlisiniz; ama özel den abazalık yapanlar hariççç”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder