12 Mayıs 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(52)


“Yaşıtlarım ilişkilerinin 3. 4. yıl dönümünü kutluyor ben de bura da erik yiyip çekirdeklerini daha uzağa fırlatmaya çalışıyorum.
“Böyle olmasın dan nefret ediyorum, işte hala seni sevmekten, her saat ağlamaktan unutamamaktan birbirimizi hiç aynı anda sevmemiş olmamızdan nefret ediyorum.
“Benim..........dudaklarım...........neden.......mor??? O o”
“Çok yanlış insanlara iyi ki varsın dedik.
“İlk günkü seni özledim ..
“Dostluk tatile çıktı... 
Aşk sizlere ömür... 
Sabır tükendi... 
Anlayış sıfır... 
Mutluluk yok... 
Sanki o seni ben den çok sevecek, mal ya.
“Beni tanıyanlar, konuştuklarım hatırımı kırıyor, tel kullanmıyacam faceyi de kapatıyorum bilin istedim
“ßeni merak etsene, belki iyi değilimdir.
“Daha düne kadar ölüme gelir di benle. Simdi arkadaş olarak ekle
“Sen den sonra benzerine rastlamadım kabul,
Senden sonra kendime de rastlamadım kabul,
Kayboldum kocaman bir sıfır var elimde kabul etmiyorum itirazım var,
Beni gördüğünde neler hissettiğini bilsem yeter...
“Eve senle dönüyorsam
Evden senle çıkıyorsam
Aklımı alamıyorsam
AŞKSIN”
“Hayatım da olmasaydın şuan mutlu olabilirdim.
“İlk defa birinin geleceği olmak istemiştim.
“Bir çığlıktı yalnızlığım.
“Sahi hepimiz mi sağırdınız ?”
“Anlamaya çalışma, hayat böyledir işte.
Hep o kıyamam dedikleriniz kıyar size.”
“Çok değiştin, sen de kendini özlemiş olmalısın.
“Düsünsenize bir yere giderken sizden izin alan bir sevgiliyi, ohaa benim varmış yaaaa” 
“Eee hayat affedici olmayabilir cicim..
''İlişkisi var'' yapsam, ''hadi lan, yeme bizi'' diyecek arkadaşlarım var, durum o derece kötü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder