27 Mayıs 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!..(64)

“Fazla bir şey değil benim sadece sana ihtiyacım var .
“Haklısınız Ben iyi Biri Değilim . 
Peki Beni Önceden Tanıyanlar Neden Sen Böyle Değildin Diyo .?
Hiç Mi Düsünmüyorsunuz Bir İnsanı Ne Kötü Yapar Yasadıkları Ve Hayatına Aldıkları Hiç Mi Zarar Vermez ? Tamam Onları Hayatıma Alan da Yasadıklarımın Sebebi de Sadece Benim Ama Peki Hayatıma Aldığım İnsanlar neden İyi Yön de Değişmiyor Neden Hep Bana Zarar Veriyor ? Hiç Vicdan İnsanlık Duygusu Yok Mu Onlar da Hayatıma Oyuncak gibi Girip Çıkmayı Marifet Edinmişler Kedi Gibi Uzanamadığı Ciğere Mundar Demişler ?? Yalan mı Bana El süremediği İçin Adımı Çıkartan Piç Yalan mı ?? Ağzımı Açmıyacağım Dedim ama her kesin Bir sınırı Var Bundan Sonra Arkam dan Konuşmayın Gelin Yüzüme Söyleyin Tamam Mı Götünüz Varsa ! Ve Asla Adımı Namusumu Ağzınıza Almayın !”
“En büyük aşklar kan kalıkla başlar” 
“Mutluluğuu Dışar da Aramayın
Çünkü ;
- BEN EVDEYİM”
“Bana diyorlar ki FARKLISIN 

“Sen de haklısın nede olsa Fenerbahçeliyiz”
“Yok Bir Sitemim Hayatta Her şey ;
- Kısmet .”
“Beni görünce yolunu değiştir iyon.
"DEĞIŞTIRME".”
“Benim en büyük zenginliğim evden çıkarken arkamdan dua eden bir annem olması.
 “Gülüşüm Diyorum hani 
Her Sıkıntıya Eyvallah Der 
Canını Yakanı 
Siktir Eder”
+Kızgın mısın bana aşkım?
-Hayır.
+Emin misin?
-Evet
+Öp bir bakayım
-Git o fotoğrafını beğendiğin kız öpsün seni.”
“Aşk nedir sence can yakan olan değil kalbe sadık olan

“Bence ilişkinin en güzel tarafı kavga ettik den 5 dakika sonra sarılmak; ama bazı bok beyinliler kavga edince ayrılmayı tercih ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder