22 Mayıs 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!..(61)


“Problem şu ki koluna takacak insan çok, ömrüne katacak insan YOK.
“_ Alo tanıdın mi beni.?
+ hayır.
-bende seni tanımıyordum....” 
“Her insan huzur verir.

Kimileri Gelince

Kimileri gidince.”
“Verdiği umudu geri alan, aldığı ah'ıda güle güle kullansın...”
“Hayat bize hiç yeşil ışık yakma dı ,
Sıkıntı yok . Biz de zaten Kırmızı ışıkta hiç durmadık “
“Biri Var Aslında Hiç olmayan..
Varım Diyip Yarı Yolda Bırakan”
“En sevdiğim şarkı olsan radyo da çıksan,
Ezana denk gelirsin.”
“Kendi içlerin de çok şeye sahip insanlar, dışarı dan bir şeye ihtiyaç duymayacaklar. Bu yüz den, yalnızlık
olağanüstü kafaların yazgısıdır..”
“Dibi eşeliyorum, nasıl harika mutsuz olmak!
Tanrıyı öptüğüm için mi bütün bunlar..”
“Evrim teorisine inanır oldum, sevdiğim insan sövdüğüm insana dönüştü
insanlar çok acımasız o yüz den odam dan çıkmıyorum
kim seyle mesajlaşmadığı hal de mesaj hakkı yapan ben...
“Çok zor dur, uğruna her şeyinizi verdiğiniz insana yabancı gibi bakmak ..
“Arkanda kalıyorsa gözlerin, marifet değildir gitmelerin
“Bana hiç sürpriz yapılmadı lan.
“Ama sen o kızla konuşunca, ben senden nefret ettim..
“Düşün bir ben den başka gerçeğin mi var?
“Sen şimdi o motorla önüm den geçerken ön kaldırdın ya, çok aşık oldum sana kesin numaranı falan bulcam bak 
“Kural bu güzelim; sen ona taparsın, o bana
“Erkek dediğin bu kız benim der arkasında durur, kaçmaz en kestirmesinden
“Evet anne o perdeyi çekmedim diye bütün mahalle işini bıraktı beni izliyor
“Kalbimin istediğini almak nasip olmadı
“Allah affeder çünkü kulusun, bende bittin paşam aklında bulunsun
“Ne yaparsanız yapın alamazsınız kızım yerimi, on dan bu rahatlığımın sebebi”
“Ne kaldı bak ellerimde, biliyorum gülüyorsun. 
Her adımımda derine Ölüyorum ..”
“Ayıkken senin elini tutar, sarhoşken benim adımı sayıklar. Anlatabildim mi?
“Öyle bir baktı yüzüme giderken, yaralı yaralı. Ben ömrüm de bu kadar yıkılmamıştım
“Farkımız ne mi güzelim? Bir mevzu da sen itlerini toplarsın ben saçlarımı 
bin kere daha yandım ama canım, gördüğüme sevindim
“İki zavallı kuştuk biz, özgürüz şimdi
“Ne kadar yasaksan bana, o kadar ölürüm senin için
“Makyaja gerek yok, ev işi yaparken tepeden yaptığım topuzumla zaten en güzel benim
“Hiç bu kadar yanmamıştı benim canım
“Şimdi sen özür dile benden!
Adam gibi sevmeyi bırak Adam dahi olamadığın için. Ama dur! özür dileme. Affetmek büyüklükse Siktir et ben küçük kalayım. Affetmeyeceğim”
“Kendine iyi bak, çünkü ben sana bakmaktan vazgeçtim.
“Ve seni, seni tanımak güzeldi.
Seninle yaşanılan ilkler güzeldi, bazen acıtsa da seni özlemek güzeldi, bazen ağlatsa da kavgalarımız güzeldi,hep ihtiyaç duyduğumuz da birbirimizin yanında olamasak da beklemek güzeldi, gerçekleşmeyeceğini bile bile kendi dünyamızda sıra dışı hayaller kurmak güzeldi, en güzeli de uzun bir zamanı kısa kısa yaşamaktı. Ve seni tanımak gerçekten çok güzeldi”
“Bekleyesim var, gelesin var mı?

“İki konuda içim çok rahat
birinci ;
Onu kimse benim kadar sevemez
ikincisi;
Beni kimse onun kadar üzemez ..”
“Özleyeceksin! Sana sarılışımı, kıskançlıklarımı, mesajlarımı, gereksiz triplerimi bile özleyeceksin. Özleyeceksin çünkü ben seni her şeyinle çok özledim
“Sen gurur yapmaya devam et! Onunla ev lencen iler de ona sarıl can, onunla mutlu ol can. Devam et sen siktiğimin beyinsizi.
“Komsumuzun sevgilisi var..
ben onları her gördüğümde gülüyorum. Eee ne demişler ''gülme komşuna gelir basına.''”
“Kahretsin yine çok zekiyim”
“Yalnızlık iyidir...

“En azından "bana ne zaman kazık atacak?" düşüncesi yok 
“Ne zaman mutlu olmaya kalkışsam,

-otur!! diyor yalnızlığım...”
“Yapmacık olup sevilmektense,
kendim olup nefret edilmeyi tercih ederim...”
“Değmeyen birine dönüp bıkmam ben..!

“İnsansa notunu, hayvansa otunu verir geçerim!..”
“Seni seviyorum dedi.
ben de dedim.
sevindi...

benim kendimi sevmem niye hoşuna gitti anlamadım 
“Ağzımdan "ana avrat" değil,
gözümden "damla damla" düştü DEĞERİN...”
“Tam unuttum dersin, manav bağırır;

-hıyar 1 lira 1 liraaa”
“Eğer birileri seni geleceğinde görmüyorsa, onları geçmişte bırakmanın zamanı gelmiştir..”
“Telefon kılıfının taşı düşünce yapıştırmak için,ekranı japon yapış tırısına bulayan arkadaşım benim..
cansın lan sen”
“Ne benim fetih edece kadar gücüm kalmadı. Ne de senin İstanbul kadar güzelliğin...
“Eğer birisini kandırmayı başardıysan onun aptal olduğunu düşünme...
Sadece sana hak ettiğinden çok daha fazla güvenmiştir..”
"Sana güvenen bir insana yalan söyleme. Sana yalan söyleyen bir insana asla güvenme."
“Ağlayasım cehennemin kaynar alevleri gibiydi yanan çok yandığım pek olmadı.. ;
unutmaya çalışmak diye bir şey yok unutmak zorundayım.
“Allah gönlüne göre versin. Duası kabul olursa eğer,
kurtuluşun yok.
Benimsin.”
“Bir kız seni arkadaşlarına anlatmıyorsa, hiç şansın yok demektir.
“Okul, ben ayrılmak istiyorum. Olmuyor, yürütemiyoruz seninle. Sen daha iyilerine layıksın.
“Kıskançlığın verdiği yetkiye dayanarak, hayatını sahipleniyorum.
“Aynı gömleği giyebileceğim bir sevgili istiyorum
“Sanki gitme desem çok kalacaktı ya aman git be git zaten bekleyenin vardır senin...
“Kıyafet almaya gittim T-Shirt'ler ne kadar dedim 9,99 tl dedi 10 tl verdim üstü kalsın dedim çok havalıyım lan. 
“Hani ağlarken gelen o hıçkırık var ya, insanı daha çok ağlatır.
“Sana içimi döksem beraber toplar mıyız?
“Sakın vazgeçme!
“Eğer sen vazgeçersen, hak etmeyen biri kazanacak.”
“Şu cips paketlerinde abuk, subuk şeyler çıkacağına ıslak mendil çıksın artık.
“Adına Yazılmış Bir şarkı olsun sözlerim 
Sabahtan Aksama Kadar Konuş
Ben Yine Dinlerim ..
Çünkü Kendimi İyi Hissettiğim Tek Yer 
Senin Dizlerin .”
“Hah işte başından beri dediğim şey gerçekleşti. Ben bişi biliyom ki diyom oloomm
“Kıskanmak 9 harf; milyonlarca duygu..
“İlişki isteği Gönderin,
Kabul Edecem.
-Diyecek Kadar Basit Olmuş Aşk !”
“Ne zaman kendimi kaybetsem, onun profilinde buluyorum.
Hayatıma Burnunu Sokan İnsanlar ;
Yakında Burnunuz Kopacak Çünkü
Bu sefer Hayatıma Giren kişi 
Girerken Kapıyı Kapatacak “
“Olmuyor abi kırıldıktan sonra bir daha yerine gelmiyor hiçbir şey”
''Beni arama dedim ama aramanı bekledim
Seni sevmiyorum diye yalan söyledin.”
“Önemli olan kaç yıldır tanıştığınız değil; beraber neler yaptığınız, neler yaşadığınızdır
“Sadece bana gülsün, sadece bana yazsın istiyorum.
“Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor. Sadece sen, yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun.
Görüldü ama cevap yok,o anda oluşan his uzay boşluğunda yok. 
“Ne bileyim.
Aynı gömlekleri giyip dolaşsak mesela..”
Bir kadın size;“Şu filmi izlemelisin, şu şarkıyı dinlemelisin” diyorsa, bu söylediklerinin içinde, size anlatmak istedikleri saklıdır.
“Düşünsene seni hep sevecek, hep yanında olacak, birlikte saçmalayacağınız, gülüp eğleneceğiniz biriyle tanışıyormuşsun.
“Sokak Halim İşte,
Aslında Koymayacaktım Ama Canım Sıkıldı,
Taytıma Laf Yok Kuru kafalı Ama Tatlı Bence
Ve Sol Yanağımdaki Gamze Dedim Susuyorum “


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder