4 Mayıs 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(42)


“Kabul et ; sen onsuz yapamıyorsun ama o sensiz yapabiliyor”
“Hayat bazen öyle bi hale getirir ki insanı
Ne güldürür Nede öldürür!!!!”
“Eskiden evlenmeden olmaz dı. Artık o eğlenmeden olmaz oldu. Önce votka vişne.. Sonra aşna fişnee.; Hayırlı işler.”
“Sen hep bana ait kalacaksın; çünkü sana her şeyiyle aşık bir tek ben kalacağım.”
“Sen yoksun ya her şey yok gibi. Hatta BOK gibi.”
“Şarkılar ağlatmaz , hatırlattıkları ağlatır.” 
“Ağlamak Çözüm Değil.”
 “Bendeki aşkı ne on da neden başkasın da bulabilirsin prensesim”
“Değmeyen Birini Dönüp Bakmam Ben! Adamsa Notunu Hayvansa Otunu veririm .”
“Senin Bana İhtiyacın Olduğun da ; Benim Sana İnancım Kalmamış Olacak 
o gider... ve siz bir daha kendinize dönemezsiniz”
“10 dakika arayla aynı durumu paylaşan mahlukatlar “
“Benim sevdiğim insanla benden samimi olmaya çalışıyorsun, yapma olur mu ? YOLARIM !”
“Kızlar "Çok tatlısın" diyemedikleri için "Salak" der.”
“Baktın olmuyor, başkasına bakacaksın. Kimseyi havalara sokmanın alemi yok.”
“Siktir et ayrılığı, gururu. Çay yaptım, gel.”
“Kan kamın başkasıyla kan ka olduğunu görünce kapıldığım aldatılmışlık hissi ..”
“Ve gözüm gözlerine gömleğime de sor, ne kadar da güzel atarım onu oraya selaaam “
“Kuru bir yaz nakışı ben sana yaz verdim üstüme salma kışı”
“Melabaaaaa
Damla bak damlaaaaa “







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder