4 Mayıs 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(41)


“Gariptir insanoğlu;
aynı espiriye defalarca gülmez; ama aynı acıya defalarca ağlar....”
“Sana Göre Mükemmel Değilim ;Ama Sen de Benim İçin Tek Seçenek Değilsin. .”
“Kaybetmekten korkma , Bir şeyi kazanmak için bazı şeyleri kaybetmelisin”
“Birine ait olduğunu hissetmek dünyadaki en güzel his bence.”
“Koşmak kadar güzel bişiy yok” 
“Mutluluğu Siktiret ,”
“Yaşattığın Acılara Bile Aşıktım Lan “
“Tek başımayım, yanlız değilim .!”
“İlişki durumum;Ele güne karşı yapayalnız, böylede olmaz ki...”
“Sizin o Kezban dediğiniz TÜRK kızlarına biz prenses diyoruz. Kimse den bir şey istediğim yok !”
“Az öte de oynayın yeter .”
“Bir gün beni aradığın da her şey için çook geç olduğunu fark edeceksin, bir gün beni yaktığını hissedip sen de bir off  çekeceksin; ama her zaman ki gibi kalbin sana taştan duvar olup, sana arka gelecek ve diyeceksin keşke olsaa ama boş  ver artık yok ve benim sana tek bir sözüm olacak keşke öl deseydin de ölseydim.”
“Saçmalamak güzeldir ama doğru kişiyle.”
“Bir gün her kes Fenerbahçeli olacak olacak deyip durmayın bakın işte bugün her kes Fenerli”
“Bana da öğretsene hiç sevmemiş gibi davranmayı “
“Sevişmek İstiyorsanız , Kerhaneye Gidin. Sevmek için Boş Kalpleri Sikmeyin. Gerek Yok Çünkü  Orospuluğa!”
“Biz Bu zamana Kadar Bozuk para Biriktirmedik Arkadaş Biriktirdik aralın da bozuk olanlar çıktı onları da harcadık Gitti!”
“Kızın 48 takipçisi var,hayranlarıma sesleniyorum demiş. Umarım
provokatif bir söylemde bulunup halkı meydanlara dökmez.”
“Bazılarının mutluğu bazılarının üzülmesine sebep.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder