14 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(57)


“Baba, dünyanın en iyi çocuğuna sahip olmak nasıl bir duygu?
+Ben nerden bileyim, git babaannene sor.. “
“Doktor neyin var çocuğum diye sorduğun da; ‘Söyleme yavrum bırak kendi bulsun, işi ne doktor değil mi?’ diyen teyze, canımsın.”
“Hobilerim arasın da “Buzdolabının kapısını açıp kapatmak” var. Bir şey bulamayacağımı biliyorum; ama yine de kendime engel olamıyorum.”
“Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama ‘yürümek isteseydik otobüse binmezdik’ diyen genci, tebrik ediyorum.”
“Değer verdiğin insanlar seni üzmekten başka hiçbir işe yaramazlar.”
“Sevgilisine taksitle hediye alıp, taksiti bitme den ayrılan adamın dramını film yapsam, milyonları ağlatırım gibime geliyor.”
“Dünyadaki en huzursuz insan, kalbin de haset ve kin olan insandır.”
“Arabayla yol da giderken eski sevgilimi gördüm, yine yol verdim. Mutluyum..”
“Dersten tam çıkmak üzereyken hocaya soru sorup milleti esir eden insana ‘Hay senin de, soracağın sorunun da, ta’ diyemedim ya la..”
“Misafir geldiğin de, gidene kadar odan dan çıkmak istemediğin için oda da yemeksiz, susuz verdiğin o mücadele survayvor dan beter.”
“Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.”
“Hap yazma yutamam, şurup tan midem bulanır, iğneden de korkarım.. diyen ergene ‘Muska mı yazayım’ diyen doktora saygılar.”
“+Sinemaya gidelim mi?
 -Film mi izleyeceğiz?
+Yo koltukları falan kemiririz”
“Cam kırıkları Üzerinde Yürürdüm Ben .
Yeter ki Hayallerimi
Kırmayın .
- Kırık Hayaller Üzerinde Yürüyemem .”
“Seni umursamayı bıraktığım dan beri daha mutluyum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder