8 Mayıs 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!..(47)


“Çok tripp atıyosaam çok sevdiğim den maal.”
“+ Gereği Düşünüldü Yaz Kızım.
- Banane Önce O Yazsın “
“Annem yastık yüzlerini yıkamış bu gün. Dedi ki şuradan yüzsüz yastığı uzatsana. Dedim boş ver anne muhattap olma şunla “
“Bana bir şans ver öğreteyim aşkı sana ..”
“Kokusuna aşık olduğum bir adam var hayatım da.”
“Her kesten nefret edeyrim bu da bir şey”
“ ‘ Benimsin ‘ kadar samimi bir kelime yok..”
“Her gün bir şeyler kopuyor sana en içten canımdan”
“Onu bunu bilmem seven insan yalnız sular da yüzmez adam gibi durur bu kadar basit”
“Geç cevap attığın da size açıklama yapıp özür dileyen biri varsa hayatınız da çok şanslısınız”
“Eğer bensiz oluyorsan sensiz de olur.”
“Gitmen gerektiğini hissettiğinde; sakın kalma.”
“Gidenler bir gün geri dönmeyi düşünürse, sadece düşünsün o kadar !”
“Bazen kıskanmam soğurum.”
Ertan 'ııımmmm Olsun Yeter”
“Ev de o kadar çok duruyorum ki; Annem her an tozumu alabilir, kafama dantel koyabilir.”
“Biri resim çekilirken arkasın dan iki kulak yapan çocuklardık hâlâ yapıyoruz lan çollukla alakası yok.”
“Herkesle konuşabilirsin ama yalnızca bir kişiyle saçmalayabilirsin.”
“Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk ! Sen büyü hele, Bak ne oyunlar oynayacaklar seninle.”
“Hiç kimse kimliğindeki kadar çirkin, Facebook'taki kadar mutlu, Twitter'daki kadar komik ve Msn'deki kadar meşgul değildir...”
“Başını her yastığa koyduğun da aklına o geliyorsa sen de yastıksız yat. Hayır, onu da mı ben söyliyim ?”
“Benim siktir ettiklerime bak hele milletin baş tacı olmuşlar yalnız unuttuğunuz bir şey var siz benim atıklarımı ben sizin taptıklarınızı alırım”
“Her kes İNSAN doğabilir ama bazıları İNSAN kalır..”
“+ Aşkım Beni Fa ceden Neden Sildin ?
- Çünkü Beğeni Yapmıyorsun.”
“ Sen kadın sevilmek mi istiyorsun ört dekolteni yüreğin delsin gömleği sen adam sevilmek mi istiyorsun takın namus kemerini baban seni yaparken annen onun helaliydi”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder