7 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(44)


Adam: 

-“Kaçınız çıplaklığınıza güvenmek yerine, karakterinize güvenecek kadar kadınsınız?!”

Kadın:

-“Kaçınız çıplak bedeni sahiplenmek yerine, üstünü örtecek kadar ‘adam’sınız?”
“Seviyorsam kıskanırım aga, ben konuşamaz kimseyle !”
“Kimse bıraktığın yer de beklemez.”
“Benim gözlerime baktığın da, kendini göremiyorsan, sorun sendedir..”
“Boş versene ?Aşk mı kaldı artık .”

“Herkes gördüğünü sever olmuş

Ne olduğuna değil, ne verdiğine bakar olmuş.”

“Sadece onu çok seviyorum (gülmek) “
“Dün bu saatler de çok mutluydum; bir daha yaşama şansım olsa keşke yine seve seve yaşardım.”
“Kimin seni düşündüğü değil, kimin senin yanın da olduğu önemlidir..”
“Farkında mısınız bilmem; ama bun dan 30-40 yıl sonra, kıçı başı dövmeli binlerce nine, dede olacak.”
“Nelerini gördüm; ama kardeşlerim gibisini görmedim”
“Susup oturmak, ağlamak, benim işim değil, cezası neyse kesilir. Köpek gibi de çeker. Hiç bir suç cezasız kalmaz..”
'' ‘HAYA'T  ile   ‘HAYA’ L arasında ki tek fark ''TL'' dir.”
“Film önerisi olan ? Korku olmasın”
 “Erkek dediğin, her kıza yav şamaz öğrenin bunu.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder