12 Mayıs 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(51)


“Sabahları sevgili öpücüğü ile uyanmak yerine sucuklu yumurta, kıymalı börek, patates kızartması ve demli çay kokusu ile uyanmayı tercih ederim. Günaydınlar”
“Altın gibi ''KALBİN olsa neye yarar..''AYARIN'' Düşük olduktan sonra..!”
“Korkak değilim canım, yine çok yanmasın diye vazgeçiyorum artık..!”
“Ulan felek ! Kahpe misin nesin bilemiyorum; ama ben den yana değilsin..”
“Kötüysem, çirkinsem kime ne bundan, Seni bir gün değil her canım yandığın da, başım sıkıştığın da seni çağırıyorum. Sesimi duyan tek insan sensin. Anneler günün kutlu olsun ANNECİĞİM.
“Sonra usulca fısıldadım zamana; ‘Senin yapacağın işin’ ”
“Bazen sevmediğim insanların yüzüne gülümsemek zorun da olduğum için kendimden soğuyorum..
“Ekleyin abimi bir tanedir çok ta tatlıdır yani abim”
 Sevdiğin insanın değiştiğini anladığın o an..
“Tüm günahım seni sevmek, gece gündüz seni düşünmek, yaptığım tek şey var sabretmek, tek arzum ise sevilerek kollarında ölmek...
“Ben o karneyi almak istemiyorum, okula hediyem olsun. Hatta bana karne basmasınlar, ağaçlar kesilmesin benim için, tohumlar fidana fidanlar ağaca anlayabiliyor musunuz ?
“Okul da sürekli göz göze geldiğim insanlar var, ona baktığımı sanıyorlar halbuki gram umrum da değil.
“Bütün mevsimleri bir gün de, bütün yılları bir mevsim de yaşamaya razıyım seninle..
“Kimse elindekinin değerini bilmez sahip olduğu sürece . Ama bir gün elin den uçup gittiğin de tek bir söz kalır ’ KEŞKE’ ; sen de o keşkeler den olma sevgili lütfen “
“Zor geliyor bana sensizlik..
“Benim bir kişiye ihtiyacım var, oda yanımda değil zaten”
“ ‘O yazmadan yazmam' neyin kafası bu bilmiyorum ama hepimiz o kafayı yaşıyoruz.
“Sana kal dememi bekleme sakın! Eğer gerçekten sevseydin birilerini geride bırakıp yeni bir sayfa açma kararına varmazdın”
“Fotograf makin amı bulamıyorum, odam toplu ;ama gene de bulamıyorum, ANNEEEeee!!!
“İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi hepsi parlıyordu. Ama ben seni, güneşi seçtim. Bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.
“Saatlerce mesaj bekle...
Sinirlen, bağır, çağır, sonra...1 Yeni mesaj..!
''Seni Çooook Seviyorum mm.."
Gel de sinirlen şimdi “

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder