14 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(58)


“Bir baktım dikkatlice Etrafıma 'Kimsen Yoksa Ben Varım' Diyenler de Yok Olmuş .”
“Gözlerine ölürüm”
“Justini Sevmeyen Tek Kız Benim Sanırsam.  Olsun Halimden Memnunum “
“Belki de özlemek . Onun yokluğun da kiminle konuşursan konuş, dolmayan bir boşluktur ve sana ne yapmış olursa olsun, ona ihtiyacın olmasıdır”
“On da bir gülüş var ‘Alırım aklını vermem’ der gibi.”
“Bir kişiye seni seviyorum dersin 100 kıza değil”
“ ßir gün her kesin kahramanı ölür.”
“Mutsuzum ;
Çünkü kalbimdeki insan yanımda değil ..
Onun bir suçu yoktu ki, ben çok değer vermiştim..”
“Hayatta en acı şey, Merhaba diyerek birleşen ellerin, Elveda diyerek ayrılmasıdır.”
“- Bir Japon karısına demiş ki ; '' TiKi Taki ''
- Karısı cevap vermiş . '' Kua Nini ''
- Japon üzülerek yanıt vermiş ; '' taka anji radiyumba yaku ''
- Karısı ağlayarak cevap vermiş '' mimi takunı kakabında misa mihi ''

Yav, San ki bir şey Anlı yon da hala Okumaya devam edi yon
Sana Ne milletin ailevi Sorunlarından” 
“Derste bile fa ceye girmek gibi bizim aşkımız “
“Hiç bir kız durduk yere değişmez ya bir şeyler kaybetmiştir ya da bir şeyleri yeniden kazanmak istiyordur.”
“+Atatürkü seviyor musun?
-Hangi evlat babası sevmez?”
“Ne kadar hızlı olursan ol, Kırmızı ışıkta benimsin “
“Bu uzaklık , başkasının yakınlığı olmadan dön.”
“Aşk jilet yarası gibidir.
Acısı geçer,İzi kalır..”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder