12 Mayıs 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(49)


“Paylaştıkça çoğalan tek şeyin, sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim.... günaydınlar...”
“Bazen Zordur Yaşamak…
Nefes Almak Bile Güç Gelir İnsana.
Bir Kuşun Kanadına Takılıp Gitmek İstersin Uzaklara…
Bazen Güzel Bir Söz Tutar Seni Ayakta!
Bir Sırdaşının Sıcak Gülümsemesi Bağlar İnsanı Hayata
Birde Üç Kelime Kalır Dudaklarında...Sevenlerim ; İYİ Kİ VARSINIZ HAYATIMDA..”

“Çirkin çiçeklerle dolu katil bahçeler de dolaştım.. Dalgındım.. Bıçak sırtı yaşamalarım, penceresizliğim ve öksüz düşlerim vardı ceplerim de.. Uğultusuzluğumu özlemiştim.. Hala bir ceylan ağlıyor içim de, hiç yoktan vurulan..”
“Bun dan Sonra Yazacağım Hiçbir şeyi Üzerine Alınma, Zira Sözlerimin Adresi Artık Sen Değilsin !”
“Teyze 60 yaşına girmiş, Twitter'a ;
- ‘Ben seçilmem seçerim’ diye yazmış . .”

-“Kesin Hacc'a gidecek ti, kura'da adı çıkmayınca Diyanet'e trip atıyor”

“Bir  kadın ne kadar kızarsa, konuşursa, canınızı sıkarsa o kadar iyidir. Çünkü susmaları her şey bitti demektir...”
“Öyle bir sarılalum akan dereler dursunn..:”
“Gönlünüz de neyin hasreti varsa, ona kavuşmanız dileğiyle......Allah’a emanetsiniz, ben kaçar şımdıcık...”
“Almayacağum seni fuzuli çabalama”
“Makyaj diye bir şey olmasaydı, evden çıkmayacak kızlar olurdu. İyi geceler tüm dostlara..”
“Bu böyledir; kullar dan istersen dilenci,
Allah'tan istersen duâcı olursun...hayırlı Cuma’lar...”
“Geldim girdim sayfaya
Ortam neşeyle coşsun
cümleden hepunize
iyi akşamlar olsun ...”
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder