7 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(45)


“Her Aşkın Sonu ;
- Arkadaş Olarak Ekle”
“Okuldan uzaklaştırma diye ceza mı olur?
Ödül o!”
 “Aşk bir kadının tüm öyküsü, erkeğin ise yalnızca bir serüvenidir...”
“Tipime değil , kişiliğime güveniyorum ben”
 “Bazen iyi şeyler biter ki daha iyileri başlayabilsin “
“Yaz geldi; sinekler kudurdu”
“Çikolata yerken bile mutlu olan kadını
mutlu edememek en büyük odunluktur.”
“Maddi durumumuz küçükken çok yok tu, babam eve biraz baklava almıştı. O akşam çayla beraber bir güzel yedik. Ertesi gün yerli malı haftası vardı sınıfta… Annem de kavanozun içine 1 tane baklava koydu bir kaba da zeytin peynir falan, her neyse sınıfa girdim herkesin önün de börekler falan… Sınıfın en gıcık çocuğu başıma dikildi ve gülmeye başladı..
“O baklavayı fareler için getirdin galiba” dedi. Ben o an da utancım dan yerin dibine girdim, herkes gülmeye başlamıştı. Ağlayarak okul dan çıktım. Eve gelip anneme bağırmaya başladım.
“Nasıl bir tane baklava koyarsın, sınıftakilerin çantaların da bir sürü yiyecek vardı, ben de ise, bir baklava- biraz zeytin -yarım ekmek, beni rezil ettin” dedim.
O an da annem kırgın bir şekil de:
 “Baklavalar dan benim payıma düşen sadece buydu yavrum dedi. O anda kendim den nefret ettim anneme sarılmaya bile yüzüm kalmamıştı… Biliyorum annem bana kırılmaz; ama ben kendime kırıldım, böyle bir anneye bunu yaptığım için, 10 yaşım dan beri her gece ALLAH ‘ın beni affetmesi için dua ederim.. O zaman dan, bu zamana, ağzıma almadığım tek tatlıdır baklava..”
(Vay be! .)
“Yalan la kurulan her şey, zaman la yıkılır...”

“El alem ne der diye düşündüğün sürece, aldığın kararlara asla kendi kararım diyemezsin.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder