14 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(55)


“Eğer sorarlarsa... 
Bu neden hep böyle diye,
Utanma söyle...
O "SEVDİ" BEN "KIYMET" BİLMEDİM diye”
“İnsanlar sizi kullanamadığı zaman, değiştiğinizi söyler,
kimin dost, kimin arkadaş olduğunu çok iyi gördüm bu gün.”
“Aza sahip olan değil, çok u isteyen fakirdir”  
“Sen den elektrik alamadım, diyen kıza ;
Daha fişi takmadım ki diyen erkek ADAMSIN “
“Kime Yürümeyi Öğrettiysek.
Bizi Geçmeye Çalıştı Hep. Hayat İşte. “
“Kralı Gelse Yıkılmazdık ,
Ama 'Prenses'i Göndermiş Pezevenkler”
“Bir kızı istiyorsan , bir çok kız dan vazgeçeceksin !”
“Abim sabahları çok zeki oluyor la, Kan aldırmak için ne gerekiyor, ne alıyorlar dedim. KAN alıyorlar dedi. Çok zeki ya “
“Napak yani yoksan, kolumuza faca mı atak ?”
“GÜLÜŞLER NASIL EYVALLAH DİO LA”
“Dış güzellik ilk sözü, iç güzellik son sözü söyletir”
“Şeref parayla satılsaydı keşke! Bazılarına sadaka olarak verirdim !”
“Allah’ım Yarab bim teyzem tarafından nasıl uyandırılıyorum ben ya”
“Bazen sinirimi masanın üzerindeki eşyaları yere atarak çıkarmak istiyorum sonra toplarken daha fazla sinirleneceğimi düşünüp vazgeçiyorum.”
“Ağlayan kız önemsiyor dur yalan yok.”
“Sen bana hep böyle bak!..
Hep böyle..
Sen den başka "hiç kimsem" yok der gibi değil,
Sen den başka kimse "hiç kimsem" olamaz der gibi “
“Google'a "yalnızlık" yazdım, "Ufuk sen misin?" dedi. Kahroldum”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder