27 Mayıs 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!..(65)

“Mk duvarımı kirlete kirlete anasını ağlattınız bu ne abi ya 
“Fotoğraflarımı beğenenleri ben.
-yerun
-yalarun 
-severun 
“Dostluk yürektir, Bazen yürekler uğruna ölmektir. Kim bilir, belki de mor dağlarda, Kimsesiz yalnız bir çiçektir. Dostluk benden öte, Her şeyden önce SEN demektir.
“Aceleye gerek yok ;
Doğru zamanda, doğru sebeple, doğru kişiyle olacaksa eğer,

- Beklemeye değer...”
“Gözlerime bakınca göremiyorsan gerçekleri.... Dilim de arama beklediğin cümleleri... "
“Kekme tök me tokat, Türkçeye ney olmuş laaaayyy
“Kimseyi mutlu etmek zorunda değilsin. Sen kendin ol, seni sevenler zaten yanında olur. Kimse için değişmeye değmez kısacası...
“Bi r Kızın Arkasından Atıp Tutmak Kolay Demi ? 
- İlerde İnsaallah Kızınız Olur ”
”Benim sevdiğim insanlar çok şanslı. Çünkü çok güzel seviyorum. Bütün hücrelerimle.”

“Ne ara bağlandım ki ben sana? Ne ara bu kadar her şeyim oldun sen benim ? Dinlediğim her şarkı, o şarkılardaki her dokunaklı söz, gezdiğim her yer, gördüğüm her şey ve ben bile 'sen' olmuşum. Her anında, her ruh halinde, her zaman yanında olmak istiyorum, ruhunun derinliklerinde dolaşmak ve senin huzurun olmak istiyorum. Beni sevdiğini yaşamak istiyorum ve ben aslında seni yaşamak istiyorum. Seni anlayan, sana mutluluk veren ve senin kalbini paylaşan o kişi olmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder