12 Mayıs 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(50)


"Artık öğrendim ki; kimi sevdiğin önemliymiş.
Uzun yolu göze alamayana kelebek olunmazmış.
Nefesi yetmeyenle dipte hazine aranmazmış.
Aşkın ibadetini bilmeyene bayram bağışlanmazmış.”
“Gerçek olan tek sevgi, anne baba sevgisidir, bir başkası tarafından sevilmeyi beklemeyin. . .”
“Kahven den Bir Yudum Bile Almamışsın. Korktun mu Beni Kırk Yıl Sevmekten ?”
“Ucuz İnsana Pahalı Sözler Söylersen KDV'sini Her Zaman Sen Ödersin....”
“Ben hayallerimi yeterince resme demem.... Oysa hayal etmek, bilgi den çok daha önemlidir.... Çünkü bilgi sınırlıdır.... Hayal ise evreni kucaklar"
“Bilgeliğin, ak saçların bilgeliği olsun, fakat kalbin, masum çocukların kalbi olsun....”
“Hani aniden kesilir ya bir yerin, Hani acısı tazedir,
önce hissetmezsin... Yavaş yavaş içine işler sızısı,
Güçlü görünmek adına ağlayamazsın hani... Yok
bir şey geçti" dersin!....Yok geçmiyor işte ..?”
“Hep gidenin elindedir avantaj; Çünkü yaşatacağı depremin yerini ve zamanını çok öncesinden bilir. Geri de kalanlar ise hep bu gidişe uyku da yakalanırlar. Uyandıkların da dünya üstlerine yıkılmıştır bile. Ben seni hak etmiyorum derler. Ama bilmezler ki böylesi bir bahane “Artık ben yokum, sen ne halin varsa gör” demenin en “ŞEREFSİZ” halidir…!”
“Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artık. Çünkü sen rüzgarın coşturduğu bir toz bulutusun, bugün bana esersin ...yarın ellere...”
“İyi geceler diyen bir sevgilimiz olmasa da, yat zıbar diyen annemiz var çok şükür “
“Sildiğim İnsanı Önerip Durma Facebook, Bilmediğin Şeyler Var . .”
“5 şık için den bile yanlışı seçiyoruz, o kadar insan için den nasıl doğru insanı bulacağız, yok mu? Bu hayatın çekeceğimiz bir kopya şekli....”
“Sevdiğimiz Olduğun dan Beri ,,

Sevgilimiz Hiç Olmadı . . .”
“Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin.”

“Grisi yoktur aşkın, ya siyahı ya beyazı seçeceksin, Oturup kendi kendine ağlamak normal iken, kendi kendine gülmeye ''delilik'' diyorlar, ilginç “
“Evdeki hesabımız bile çarşıya uymuyorken, ahiret hesabımızın vay haline.... bana geliyorki yanacagız”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder