7 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(46)


“Kafamız Güzel Bizim ,
Hayatımız Değil”
 “Ne kadar değişirsen değiş.
İlk nere de mutlu olduysan, hep oraya çevirirsin kafanı.”
“ ’YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR’ bu cümleyi asla aklınızdan çıkarmayın.”
“Şu dört şeyi geri getiremezsiniz. 
Atılan oku, kaçırılan fırsatı, söylenen sözü, geçen ömrü...”
“Ne dünya mükemmel Ne de biz !”
“Benim Mutluluklarım Hep Yarım Kaldı ,
Ya Alıp Gittiler ,
Yada Anasını Siktiler . .”
“Kaldırımlar, yalnız insanlar için vazgeçilmez bir dost olabilir.”
“Anlatsam anlarsın, Sırf bu yüzden anlatmam”
“Değişmemek gibi bir lüksümüz yok”
“Çok küfür ediyorsun diyorlar,  Ne yani; hayatımın içine edenlere şiir mi yazayım”
“Eski den Ali ata bakardı şimdi karıya kıza, Emel ılık süt içerdi şimdi votka noluyoo lan .”
“Durup durup en özel günler de çıkan sivilce. Biraz insaf.”
“Resmi olmayanlarla konuşmam”
“Fotoğraflarımı beğenenler çok daşş. Mucuk mucukkkk, luyom layn.”
“Okula Gidiyorum, Gözlerim kapalı”
“Beni hayata bağlayan saçları ve minik gözleri ..
“Kıskançlığımın verdiği yetkiye dayanarak, hayatını sahipleniyorum”
“Kardeş kelimesi en çok öz kardeşime yakışıyor “
“Para bizim en fazla elbisemizi değiştirir
“Hatırlamak; Unutanlar İçindir, Ben Seni Asla Unutmayacağım.
“Çenem ağrıyana kadar güldüren bir sevgilim var 
”Özür diledim ya daha ne yapayım” diyen insanın, kafasını duvara sürtün ve özür dileyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder