4 Mayıs 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(38)


“Çömezliğimiz ve formamız bize ayrı bir renk katıyordu, bunu ikimiz de iyi biliyoruz canım cım, hatırladın dimi? bu fotoğrafı! Ders boş ken arka tarafta keyfimize diyecek yoktu valla ;o günleri de özledim seninle geçirdiğimiz her güzel vakti özledim ve benim sekiz senelik canım dan çok sevdiğim bir taneciğimsin. ... Emin ol her şey eskisi gibi olacak.” 
“Aşk bakmaya doyamamak mıdır? Bakmaya kıyamamak mıdır? Kıymalı dolma mıdır? Zeytinyağlı sarma mıdır ?  Börek mi la o?”
“Geriye bakarak ileriye yürüyemezsin.”
“Çünkü sen bensiz hiç kalmadın”
“Gidene kal denir acımak böyledir, bunun adı aşık olmak değil... Edebiyat denir.. Masallar kalp dedir, kitap biter hep sonu gelir....”
“Arsız bela dinleyenler, “1384527965575 “adım öndedir. Ne kadar uzak o kadar iyi abi.”
“Özüme sözüme döndüm. doğruyu yanlışı gördüm, can çıkmamış yerinde aslan gibi geri döndüm.”
“Sen her gördüğüm de acıyarak baktığım ve ağıtlarla arkam da bıraktığım hayatımın en büyük hatasısın sen...”
“Hayatım da ''keşke tanımasaydım'' dediğim kimse yoktur. Fakat ''keşke tanıdığım gibi kalsaydı'' dediğim çoktur..”
“Bir babanın, kızının sevgili olaylarına kızmasının tek sebebi; erkeklerin kimyasını biliyor olmasıdır.”
“Eve senle dönüyorsam, evden senle çıkıyorsam; ya telefonumsundur ya anahtarım. Her şeyde aşka bağlanmaz ki.”
“Koşa koşa gelsen bile, yıldızları gökten indirsen de 
Dikkat et sen kendine, iyi bak mutluyum böyleeee”
“Bazen sadece inanmak istersin ama olmaz işte.”
“Ben yalnızlığımdan bir kez bile şikayetçi olmadım.
Ben siz'sin, o sıkıyor canımı.”
“Olay şu; Konuşurken kendini iyi hissettiğin insanı kaybetme. . . “

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder