4 Mayıs 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(39)


“Hıçkıra hıçkıra ağlattın ya,inan unutmam seni.”
“Babam güveniyorsa sıkıntı yok .”
“Mutsuz değilim, mutluda değilim.
Garip bir his var. Kendimi sakin
görmeyeli bayağı zaman geçmiş.”
“Fazla bir şey değil, yüzündeki gülümsemenin sebebi olmak istiyorum..”
“Hayatımın ' h' sine bile kimse karışamaz “
“Tipime değil , kişiliğime güveniyorum ben .”
“Delikanlı adamın;
Manitası, çıktığı, flört ettiği olmaz.
Namusu olur, her şeyi olur, öldüğü olur.”
“Asıl sorun ne biliyor musun? Asıl sorun, senin tüm samimiyetinle güvendiğin insanların arkandan konuşup, yüzüne gülebilecek kadar yavşak olmaları..”
“Aman Allah’ımm! Matematik performans yarınaymışş “
“Hayatımda biri yok, 
birin de hayatım var.”
“Koşa koşa gelsen bile, yıldızları gökten indirsen de 
Dikkat et sen kendine, iyi bak mutluyum böyleeee....”
“Bugün doğum günün iyi ki doğdun ,iyi ki hayatımdaydın , hep mutlu ol ben olamasam da hayatında .”
“Birine bağlanmak mı?
Ben ayakkabılarımın bağcıklarını bile içine sokuyorum.”
“+Beni bırakıp gidiyor musun?
-Evet..
+Tamam kapıyı kapatmayı unutma. “
“Ben yalıya gidiyomm. 
Gidiyor musun?
9 harfle uğurluyorum seni.
Siktir Git..”
“İnsanların % 99 'u çocukken ayın kendilerini takip ettiğini düşünmüşlerdir “

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder