14 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(59)


“Sevdim sandım, sevildim sanırdım, sonra uyandım sonun da ben anladım”
“Bir Kadına 2 gün çoook özel davranmalısınız
1 - Doğum gününlerin de 
2 - Geri kalan diğer günlerde”
“+ Ölüm dediğin nedir ki , sonu olmayan bir tatil.
 - Aşk dediğin nedir ki, gençliğin katili.”
“Çok Sevdim Ama Bir tanesi Bile bir gram Olsun Fazla Sevemedi ; 
- Çünkü Adamlık Limitleri Bitti “
“Erkek dediğin kıskanmalı, her dakika mesaj atmalı, geç gelen mesaja fırça atmalı; ama en çokta sevmeli.”
“Bazen müzik dinlemek için değil de, insanların sesini duymamak için kulaklık takarsın.”
“Yat dizine, bırak saçlarınla oynasın.”
“Elimi tutana değil . Sözünü tutana hastayım.”
“Çoğu zaman kırmamak için kırılmayı göze alıyorum.”
“Şimdiler de hayat felsefem ; sev ama çaktırma.”
“O değil de şimdi nüfus sayımı yapılsa, seni de adam dan sayacaklar ya, ona yanıyorum.”
“Ağladı kadın. O gece, o adam için ilk ve son defa ağladı.”
“Canımı ne kadar yaktığını, farkın da olmadan yaşattıklarını tahmin bile edemezsin.”
“Ben taşındım artık ‘sol’ yanın dan, kiraya verebilirsin o boşluğu.”
“İlgisiz erkek diye bir şey yok, ilgilendiği sen değilsin”
“Seninle telefon da konuşurken eli ayağına dolaşan birisi varsa, onun kıymetini bil.”
“Üstümden Asalet Akıyor Hanyy “
“Bazı insanları da kırılmaz sanıyorsunuz, yıkılmaz bir irade.
O öyle değil işte..”
“Her yanım dolu sen gibi yalancı bin suratla”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder