7 Mayıs 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(43)


“Bir şarkı açarsın. 
Susarsın ...
Ve o şarkı senin söylemek istediğin her şeyi söyler. “ 
“Başarı hamile kalmak gibidir. herkes tebrik eder; ama kaç kere sikildiğinizi kimse bilmez..”
“Hayat Çok Sakarsın Bütün Hüzünleri Yüreğime Döküyorsun . . . “
“Sana GİTME ! Kal diyemedim ; çünkü ben de, kalıp da acı çekmeni istemedim, “sen daha iyisine layıksın “dedin, ben içimden “senden iyisi var mı “dedim,” unut” dedin, “yaşanmamış say” dedin, “insan 'canını' nasıl unutur dedim.
Sen arkana bakma dan gittin; ama arkan da bir enkaz bırakacağını bilemedin, şimdi yüreğim de sen kanıyorsun, hayat boyu kanayacaksın, hiç bir zaman kapanmayacak, hiç bir saniye unutulamayacaksın, ora da bir yerde ince ve sivri bir acı olup kalacaksın, sen beni unutup sevdiklerinle mutluluk şarkıları söylerken, ben sen den uzak bir mekan da elim de senin resmin, gözlerim de hayalin, yüreğim de bıraktığın yara ile beraber olacağım...”
“Bazen nasılsın demeye cesaret edemezsin, çünkü başkalarıyla iyidir bilirsin..”
“Öğlesine değil, kafa nereye ben oraya “
“Kaybetmek ten korkma; Bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin.Ve unutma; Kaybettiğin de değil, vazgeçtiğin de yenilirsin....”
“Aşk kapıyı çaldığın da, ben eve kız atmıştım.”
“İnsanlara asla yaralarını gösterme, sana vurmak istediklerin de ilk oraya vururlar.. “
“Birine çok fena tutulmam lazım; Aşık olup bir daha hiç bırakmamam lazım”
“Kalbimin tek sahibi fener bahçe”
“Kocasını çalıştırmayacak kadar gururlu bir kız arıyorum.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder