27 Mayıs 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!..(62)

“İnsanlar 2'ye ayrılır;
-Ağzını yüzünü yediğim
 -Geldi yine tipini siktiğim...
“Hiç gitmeyen adam
“Bu gün bir can kurtarmayı mı anlatayım, almayı mı, bu gün su üstüne çıkmayı mı anlatayım  dalmayı mı, bu gün okul çocuklarını mı anlatayım, yoksa çocuklarım okula giderken basma ihtimalindeki mayını mı ..
“Ekleyin aşk mı 
“Kıvırcık bir beni her zaman sevmişimdir
“Seni beklerken yorulmadım ne garip yaşlandım..
“Sana seni anlatsam, bu kadar da şerefsiz olunmaz ki dersin
“Sen olmasan da yokluğun var şükür eksik olmasın
“Omzunla boynun arasındaki boşluk “
“Ama ben güvenemem onlara canımı yakanlara...
“Gargamel kötü biri olsaydı, şirinleri göremezdi. Kandırıldık.
“Ben yalnızlığın insan haliyim..
“All ömrümü koy ömrünün üstüne”
“Doğru bildiğin şeyi yap.

“Sonuçların canı cehenneme.!"
“Dünyanın en güzel hissi, birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir.
“+ 
_
+
_
Küsmüşler konuşmuyorlar 
“Hayal edip sevemediklerimize karşı bir gülücük borcum olsun.

“Sen bir kızsın, ve o atletinin ipini fotoğraflarda gösterecek kadar düşme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder