7 Temmuz 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(74)

“Gece sadece yalnızlara ağırdır..
“'ONBIR AYIN SULTANI' bile geldi sen gelmedin. NOMISSIZ VİCDONSIZ
“Derler ki unutmalı zamana bırakmalı ..
“Aradan 20 yıl geçse de, onun adı kontör. Tl ne lan, kontör o kontör. Sus ağzına vurrum.
“Bu gün yine seni özledim ve gidişin aklıma gelince anana avradına küfür ettim, çünkü sen özlenmeyi haketmicek kadar orospu çocuğusun.
“Biz salağız çünkü, çıkar için yanımızda duranla gerçekten dostumuz olanı ayırt edemiyoruz he. kodumun Hollanda laleleri.
“+ Aşkım gelirken cips mips ister misin?
- Mips istiyorum. Hadi bul lan. Bulsana lan hadi.”
“Bu gün Bim'den içeri girmemle kameraların flaşlarına göz kırpmam bir oldu, meğer 1 milyonuncu müşteriymişim. Tatil kazandım arkadaşlar. Le'tonya yolcusuyum.
“Beni gıdıklayarak, ısırarak, sarılarak sevmek varken, üzüp ağlatmayı seçen erkek ibnesin.
“Ki ben mutlu sonla biten her filmi bile iki kere izledim, belki bir yanlışlık vardır diye...
“Dün şeytanla kavga ettik,yok efendim, onun aklına gelmeyenler, benim aklıma nerden geliyormuş”
“Zaman... dedim, midemi bulandırıyor, bekledikçe hele...
Bir şey gelmesi için bekledikçe...”
“Uykudaki huzura inanıyorum, ama uyumayı beceremiyorum.”
“Bir adamın en büyük hatası onunla gülmek isteyen bir kadını ağlatıp, başka kadınları güldürmek için uğraşmasıdır.
“Bilmediğim bir dilde yeni bir cümle kurmak kadar zor; yeniden sevmek..”
“Binlerce kilometre mesafeden duygularınıza
dokunan insanları kaybetmeyin..”
“Sevmemeniz gereken birini sevdiğinizde, olmamanız gereken biri olursunuz.
Siz siz olun, kimse olmayın. Kim bilir ne demek istedim. Ben de bilmiyorum ki.
“Neyse tamam" diye bir küfür icat etmişler, çok etkili.
“Seninle biraz vakit geçirmemiz lazım. Şöyle bi 30-40 yıl kadar
“Bu saatler çok Mabel Matiz.

“İnsan ne denli derin düşünebiliyorsa, 
Sevgisi o denli derindir. 
O denli doyumsuzdur,
Ve acısı da o denli büyük...”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder