7 Temmuz 2013 Pazar

Fırlama Laflar!..(75)

“-Adın ne ? 
+ilkay 
-Ocak mı ? 
+Defol 
- Kızdın mı ? 
+Kızdım 
-Sonra erkek mi oldun ? 
+Siktirgit lan oç
“Dışarıdan görüldüğü gibi değil, 
Yalnızlık başka bir şey..”
“Sen mükemmel falan değilsin, zannetiğin gibi bir tipinde yok. Hani götümle bile bakmam. Sen aşkın boka konan tarafısın. Hatta o grubun kurucusu falan da olabilirsin, o derece sıfırsın. Kimse senin adını "onunla çıkıyor, bununla çıkıyor" diye de anmıyor. Sen kendini abartıyorsun. Şizofren olduğunu da düşünmeye başlamadım değil. İnan şüpheleniyorum sağlığından. Hani diyorsun ya "hala beni seviyor" Sevmiyorum artık seni, rahatlayabilirsin. Senin biraz zor olacak ama içimdekilerin hepsi hırstan ibaret. İstiyorum ki ağlamışken boşuna gitmesin, direnmelerim boşa çıkmasın. Kendim için istiyorum seni. Gel ki millete "benim gibisini bulamayacağını anladı, köpek gibi pişman ibne" diyebileyim. Ciddiyim, gram yoksun içimde. İğreniyorum senden. Sen şu hayatta gördüğüm en aciz adamsın. Adam demişim hay dilim şey olmuş, adam bile değilsin sen. Olamazsın, içinde yok; korkaksın, adisin, şerefini bağışlamışsın. Sen, sevginin değerin ne olduğunu bilmeyecek kadar zavallısın. Görmemişsin, cahilsin. YALANCISIN ! Olmadık şeyleri anlatırsın. Sonra da karşıma geçip, "olmuyor" dersin .Oluyordu da sen yapamıyordun. Götün yemiyodu tek kişiyle, ilgiye muhtaçtın, egona sokayım! Korkuyorum yakında sırf uzun saçlı diye erkeklere de yavşayacaksın.. Yazık, Allah belanı versin. Umarım hayatında hiçbir şey yolunda gitmez. Umarım tatmin olmuşsundur. Çok çok öptüm “
“Allah seni özgür yaratmışken başkasının kölesi olma.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder