10 Temmuz 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!..(84)

“+ Beni kesin aldatıyorsun
- Face şifremi vereyim ?
+ Facesi olmayan biriyle aldatıyorsun
- Msn şifremi vereyim ?
+ Msn kullanmayan biriyle aldatıyorsun
... - Telefonumu vereyim ?
+ Telefonu olmayan biriyle aldatıyorsun
- Bu kişi dünyada yaşıyor dimi yani eminsin :”
“Yolda telefona bakarak yürürken, dalıp birine kafa atıcam diye korkuyorum.”
“Yere düşen ekmeği hemen alıp
3 kere öperdik, iyi çocuklardık biz.”
“15 cm topukla gezebilen, gözüne tek seferde eyeliner çekebilen, saçını bir kalemle toplayabilen bir türden korkarım, korkmalıyım, korkmalısınız.
“Balıklar sıcaktan bunalmıştır diye akvaryuma buz gibi kola döktüm, mübareklerin hepsi keyiften sırt üstü yüzmeye başladı “
“Turkcell bugün mesaj atmadı.
Kesin başka biri var. ! “

“Ben çok sevip te sadece melodisini hatırladığım şarkıyı bile bazen googledan bulamıyorum, bu hayatta doğru kişiyi nereden bulayım arkadaş?”


“Eski sevgilim beni kıskandırmak için sevgilisiyle fotoğraf atmış bende babasına attım birazda o kıskansın.” 
“Ben sanmıştım ki ketçapla mayonez gibi oluruz. Olmadı.”
“Sinirliyken; MÜZİK
Mutluyken; MÜZİK
Üzgünken; MÜZİK
Uyurken; MÜZİK
Uzanırken; MÜZİK

Kısacası iyi ki varsın MÜZİK.”
“Üç kuruşluk adama beş kuruşluk değer verirsen, kalan iki kuruşa seni satarmış. 
Şimdi alinin cebinde kaç lirası vardır?”

“Öyle zamanlar olur ki içinde bulunduğun durumu kimseye anlatamazsın, anlat sanda anlamazlar zaten.”
“Sokak lambası gibi olma ey yar! Kime yandığın belli olsun." 
“Bu gün çok sıkıldım he..iyi sıkıldım valla..ne sıkıldım be..fena sıkıldım he..full sıkıldım..full hd sıkıldım..indirmeden sıkıldım..”
“Görünmez olsa yakışıklı çocuk aslında. “
“Tersleyerek konuşurken kendine hakim olamayıp gülen kadın çekiciliği”
“Eğer sen den nefret edersem, dünyada sevebileceğim kimse kalmaz.”

“Gülmek bana yakışıyormuş ama beni üzmeleri onlara yakışmıyor demi ama”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder