9 Temmuz 2013 Salı

Fırlama Laflar!...(79)

“Gidenin arkasından beddua neyin etmeyin sakın..3 küfür..1 tükürr.. sonrada gittiği için çok şükür diyin yeterr. Ulaaaa”

“Benim 10 yıldır sevgili olan iki arkadaşım var. Ve artık kız, çocuğa geğirerek seni seviyorum diyor. İlişkinin ağzına tükürmüşler.”
“Şimdi ben bu hayatı düzene mi sokayım üzene mi ?”
“Kıskanmayan erkeklere fırfırlı abiye çok yakışıyor.”
“İşim gücüm sen ol benim. Ben senle çok güzelim.”
“Müziğin sesini biraz daha açar mısın ? diyen komşu, hayalimdeki komşu aslında.”
““Cehennemde görüşürüz unutmam asla gülüşünü .”
“Zaten aşk diye bir şey yok olmaz. Karpuz var karpuz, yiyin.”
“Sana bir şiirler olmuş sevgilim. Yüzün gözün söz için de . Hangi imla kitabına baksam “ben”den ayrı yazılıyorsun”
“HÜZÜNLE Titreyen "GÖNLE" İnce "BİR" Âh Dokunur.. "KALBİ" Kırık Olanın Kalbine "ALLAH" Dokunur..”
“Şu dünya bir dağ gibidir, ona nasıl seslenirsen o da sana sesleri öyle aksettirir. Ağzından hayırlı bir laf çıkarsa, hayırlı laf yankılanır. Şer çıkarsa, sana gerisin geri şer yankılanır. Öyleyse kim ki senin hakkında kötü konuşur, sen o insan hakkında kırk gün kırk gece sadece güzel sözler et. Kırk günün sonunda göreceksin ki her şey değişmiş olacak. Senin gönlün değişirse, dünya değişir..”
“Eğer bir gün ağlarsan beni ara ,
Seni güldürmeye söz veremem ama seninle ağlarım.”
“Erkekliği kadına kaldırdığın elinde sanıyorsan,,
Kadının yüreğine bir bak bakalım...
Adamlığı hala yerinde mi..??”
“Hayatta insanı iki şey ayakta tutar, biri sağ ayağa biri sol ayağa unutmayın”
“Seninle telefonda konuşurken elim ayağıma dolaşıyorsa benim kıymetimi bil.”
“Eğer oramı buramı açıp ta resim çekilmiyorum diye Kezban’sam. KEZBAN’IM.”

“Orospuların götünü yalamaya devam edin.”
“İlk başta "Şu tipe bak ya gıcık birine benziyor" dediğim insanlarla sonradan en yakın arkadaş falan oluyorum. Garip.”
“- aşkım öpüyorum dudaklarından
iyi geceler.
+ İyi geceler.
- İnsan bende öpüyorum der
hayvan !
+ Sen dudaklarımdan öpünce
bende öpmüş oluyorum zaten
Geri zekalı, mal yat zıbar”
“Kıskançlık geri kafalılıksa, taş devrinden geldim ben, merhaba.”
“Biri de beni sevsin merak ediyorum nasıl bir duygu”
“Kimseyle yaşlanmak istemiyorum, kendimle bile..”

“Bırak dedim; dağınık kalsın..”
“Gök yüzü karışıksa kuşların işi. “
“Ya içim içime sığmıyorsa? Ne denir; kötüdür insanların gidişi.”

“Gerçek şu ki; sααt 12:12 olduğun dα kimse seni düşünmüyor, şifreleri 123456 yαpαn insαn hαlα yαşıyor, tαm karşıya geçerken kırmızı yαnαcαk, istediğini αlsαndα αklın αlαmαdığındα kαlαcαk, αz kαlαn yemek dαhα lezzetlidir, pαstαyı kesen pαstα yiyemez ve 7 dαkikαlık videolαrı dα 2 dαkikαdα beğenenler vαr, hαyαt işte.”

“Bir den her şey gözümde canlandı, basit bir kadraj hilesi. Susmamı istediğin vakit bir adamı daha yatırdın Kulaksız Mezarlığına..”
“Yüzüne dokunduktan sonra bir şeyin farkına vardım, benzetemedim öldürdüğüme..”
“Merhaba sevgilim. Benle ilgilenmediğin dakikalar var ya, hepsi toplanıp sana girsin. Öptüm”
“Bizi bir arada tutan şeyin ne olduğunu bugün de çözümlemiş değilim.”
“Seni nasıl sevdiğimi hatırla. Değişme.”
“İçinde bulunduğumuz kavurucu yaz sıcaklarında sokak hayvanları için kapınıza bir kap su koymayı unutmayın..”
“Ne eksikse sen tamamla, son derece yorgunum.
Çok uykum var, öp beni, öpersen ne güzel uyurum.”
“Birinden vazgeçiyorsan, başkasına uğramışsındır...”
“O kalp sevmek için var seninki süs be.”
“Ben seni sevmesine severim de "kanunsuz eylem" derler diye çekiniyorum.”
“Bütün dünyayı sevmeye hazırdım, beni kimse anlamadı.
Ben de nefreti öğrendim.’’
“Ben sana “Ne yapıyorsun” yazıyorsam, adam gibi ne yaptığını anlatacaksın. Yaptığını yazdıktan sonra sonuna “sen??” eklemeyeceksin. 
Önce uzun uzun senin yaptığını konuşu caz, ordan konu konuyu açacak sonra benimkine geçicez. Sen öyle yazınca susuyoruz. Bok gibi oluyor. Söyleyeyim dedim.”

"Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder