9 Temmuz 2013 Salı

Fırlama Laflar!...(77)

“Film izlerken romantik yerlerde benim dublaj ım la :”

“Erkek:Sen şimdiye kadar nerdeydin?(Bulaşıkları yıkıycktn nerdesn?)
Kız:Ben senin kalbindeydim...(Cehennemin dibinde..)
Erkek:SeNi Seviyorum...(belediye sevsin seni)
Kız:Bende Seni çok Seviyorum(Bende senden davulcu vedat kadar nefret ediyorum”
“Sinekleremi aşık olsak hiç Gitmiyolar lan sabah akşam akanzeee , KOnKOP”
"Neyse tamam"diye bir küfür icat edilmiş çok etkili...”
“Para saadet getirmez ama... bir Mercedes'in koltuğunda ağlamak bisiklet selesinde ağlamaktan daha iyidir.....”
“Vazgeçmek tarzım deyil,
hayatta üzülmem huyum deyil,
gitmekse yol orda sevmekse kalp burada.
Eğer niyetin Oyun oynamaksa
OYUNCUNUN KIRALI KARŞIŞINDA”
“Aynada kendimizi gördüğümüz gibi çeken fotoğraf makinası üretilsin artık.”
“Pazar günleri kafa yorduğum şeyler; Acaba hangi koltukta uzansam, yere mi yatsam, parende mi atsam, atom mu parçalasam, uzaya mı çıksam?”
“Turkcell 2 Gündür Mesaj Atmıyor.
kesin başka biri var..”
“Allah Selahattin ‘i triplerimi çeksin hemen gönlümü alsın ağladığımda ağzıma sıçsın diye yaratmış net.”
“Aynı kafadan sevgili istiyorum diyorlar ya.. Ben hayatta öyle bir şey istemem.. Napıcam lan o manyakla. : ÇİKOLATALI PASTA SEVMEYEN İNSAN TÖVBESTAĞFURULLAH”
“Benim olanı elbet geri alırım kimse boşuna sevinmesin.”
“Arkadaşlar lütfen çiğnediğiniz sakızları yere atmayın. Yok kuşlarla alakası yok. Basıyorum ayağıma yapışıyor sonra sövüyorum ben günaha giriyorum”
“O yanındaki şerefsizle aramızdaki fark, ben seni seviyorum, o ise, daima soyun der”

“Ruh hastasıyım abi ben, bayılırım ruhlara UUU BEYBİİİİ BEYBİİİ”
“Tavan ben ayrılmak istiyorum.”
“Sevgilisine bağlı olup hiç kimseyle muhatap olmayan erkek bir ayrı tatlıdır.
“Birde ben dışarı çıkıyorum dediğimde Selahattin’in yoo çıkmıyorsun bunaldıysan balkona çık hava al demesi var yeriim lan “
“Zombi olsam bile öldürdüğüm insanları ekmekle yerim. Bize böyle öğretildi. Ekmeksiz karın doymaz”

“Bir şeylerin dışındayım, biliyorum.
Daha doğrusu bir şeyler bensiz sürüp gidiyor.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder