10 Temmuz 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!...(80)

“Gülüyorsun diye mutlusun sanıyorlar. 
“-Bir şeyler içelim mi ?
+Olur.
-Kahveye ne dersin ?
+Kahve derim. Sen ne dersin ki ?”
“Kadın haklıysa erkek susar, erkek haklıysa erkek gene susar, kadın susarsa su verin ki devam edebilsin..
“Şimdi bu hayatı, düzene mi sokayım ? Yoksa üzene mi ?
“-Kanka lan gel tatile çıkalım
-Ne tatili amk para mı var
-Parasız lan gel buraya 
“2 Saniyelik bir bakışma bile seni saatlerce düşündürebilir. Aşk bu işte.
“Tekne orucu vardı la bir aralar, hangi tekne de acaba.”” 

“Markette yaşlı bir teyze torunuyla yanıma gelip:

‘Abisi sen süt içmeyen çocuklara iğne yapıyosun dimi’ dedi.
‘Yoo teyze mal mısın’ dedim ve sessizce uzaklaştım.”

“Erkek dediğin gönül almasını bilmeli bence
“En güzel alışkanlığım ol mesela, vazgeçemeyim
“Çok zor yürek yanarken NASİP deyip susmak ...
“Tezgahtara bu pantolon ne kadar dedim. ''90tl'' dedi ''size:32 yazıyor banane lan'' dedim. Allah'tan hızlı koşuyorum
“Atakan : O ayırmaya çalışıcak biz ayrılmıcaz muhattap olmana gerek yok 
Ben : Ben Ayrılmıyorum Ama sen . . .
Atakan : Bende Ayrılmıyorum Mal Mal Konuşma . 
Ben : Tamam Aşkım sustum”

“Pişman olup geri döndüğünde;Yapıştır ağzına kürekle.
“Bazen mutlu olduğumu sanıyorum sonra geçiyor :
“Ne kadar değer verirsen ver Karşındaki kapasitesi kadar hisseder .
“Bazen sadece beklersin ama o gelmez... (ii geceler)
“Kilo almışsın, ama yakışmış = İltifatlı küfür.
“Artık Nereye Gidersen Git Bana Ait Kalbindeki İmza .
“Salak mısın nesin, hep benden bekleme, birazda sen özle.
“Sürekli bilgisayar başındaymışım. Lan evde tenis kortu, havuz, mini bar vardı da ben mi takılmadım.
“Hiç bir şeyi Ekmek Kuyruğu kadar Beklemedim.
“Bundan sonra herkes, haddini ve yerini bilsin!

“Sende geç bakayım şöyle "Yüreğime"..!!

“Gözlerin ne renk ? 
+ Kahve senin ? 
- Espresso ama güneşte ayran oluyor”

“Sıkıntı yok benim için ısırmıcaksan hav lama
“Gece 2 De Fa cede Olucam O zaman Ulaşabilirsiniz
“Millet onca yazılar paylaşıyor küfürlü küfürsüz ben paylaşınca KABAHATTTTT OLUYO tamam lan bundan sonra durum murum paylaşmıyorum O KADARRRRR .....
“+ Cumaya gelecin mi kanka?
- Ne zaman knk ?
+ Salı günü salı.ben zaten hep salı günü giderim daha sakin oluyor.”
“Bir kadın hakkında ''benden sonra toparlanamaz'' diye düşünme. Kadının 3 kez kuaföre gitmesi ve yapacağı 3-5 alışveriş seni tarihe gömer...”
“En büyük aşklar kavgayla başlar dediler, sokaktan geçen ilk kıza uçan tekme yapıştırdım. Şuan yerde yatıyor acaba naz falan mı yapıyor ?”
“O sadece bana bakıp gülsün yeter .Gerek yok Seni Sevi yorumlara.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder