4 Nisan 2013 Perşembe

Fırlama Laflar!...(11)


ILKOKULDA KAVGA;
Ali: -“Salak.”
Ayşe: -“Sensin o.”
Sınıf: -“Ooo laf soktu”
“Mahalle de saklambaç oynar ken eve çıkıp uyuyo dum, günlerce beni arıyo du mallar
“- Ben seni sevdiğumu da dünyalara bildir dum.
+ Aferin iyi bok yedin, babam duymuş ağzımıza sıçacak.”
“-Açın kapıyı! Polis!
+Evde kimse yok.
-Konuşan kim peki?
+Sana öyle gelmiş. Konuşan falan
yok.
-Işıklar niye açık?
+Dur 1 dakika, kapatıyorum şimdi”
“İlk defa bu kadar çok çay içtim. Her an kötü şeyler olabilir. Hayal gücümü fazla zorladım”
“Kusura bakmayın cevap vermiyorum erkeklere. 
“Mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar...Canından saydığın yar bile bir gün el olur. Aklın şaşar; dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur.Öyle garip bir dünya, olmaz dediğin ne varsa olur. Düşmem dersin, düşersin, şaşmam dersin, şaşarsın. En garibi de budur ya ÖLDÜM DER DURUR, AMA YİNEDE YAŞARSIN.. “
“Hayatım dan gidenler; bir daha geri gelmeyi hayal bile ETMEYİN..!! 
“Evet hocam ben çok bili yom. Evet hocam kitabımı unuttum ama kendimi unutmadım. Evet hocam komik bi şey var gülüyorum ve size söylemiyecem. Evet hocam kapısız yer den çıktım. Evet hocam ceketim renkli ve ben çıkarmıcam. Evet hocam aklım başka yer de. Evet hocam çalışmadım. Evet hocam siz de bu yollardan geçtiniz. Evet hocam bu gün sizde 9 derse girdiniz, siz de yorgunsunuz. Evet hocam bütün dersler kolay ben malım. Tamam hocam çıkıyorum. Kapıyı çarpmam. İyi dersler. teşekkürler.
“Millet köpeğini bile psikoloğa götürüyor, ailem beni bir kere bile götürmedi. Sonra buzdolabına uçan tekme atınca ben suçlu oluyorum.
“Evinde abur cubur barındırabilen insanlara hep özenmişimdir lan. Biz de alındığı an bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder