13 Nisan 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(22)

“Hic beklemedigim anda guzel bi sóz duymak istiyorum çok mu 
“Mk Alaşehiri seni ve içindekileri yakıp kul eden ben olucam nedeni ise adi ve o.c dolu olmasıdır ...
“Her yalanda sen benimsin.. gerçekte ellerin..
“Atatürk'ü sevmiyor ama onun getirdiği alfabe ile ona küfür ediyor.
Atatürk'ü sevmiyor ama onun resmi olan paraya köpek gibi muhtaç.”
“Kafana göre dön dünya artık ne sen umrundasın nede senin gibi
 "dönenler "
“Çocukça gülüşlerim kalırdı belki benimde yüzümde.
“Ben büyüdükçe insanlık küçülmeseydi eğer.”
“Sizin laf olsun diye yaşadığınız aşkları, Ben şiir olsun diye susuyorum..”
“Sen dudup içine çekersin söyleyemediklerini ... onların gordüğu ise sqdece sigara icen birisi...
“Üzüntülü olduğun zamanlarda bile gülümse çünkü birisi gülümsemene aşık olabilir
“KEZBAN diye kızlarla dalga geçen erkeklerin %70i saddama benzemeside bir gerçek.
“+ Hocam ''You can go out'' ne demek.
- Dışarı çıkabilirsin.
+ Eyvallah hocam adamsın!”
“Yanlızlık payaşılmaz, Paylaşılırsa yalnızlık olmaz...
“Neden mi yanlızım.. seni yasadıkça ben õldümm ...
“Çok pişmanmış. Son pişmanlık fayda da etmez para da paşam
“Unutulan her hatıra geçmişi silmektir ...
“Seni yağmur yağan kalbim gibi seviyorum..
“Yokluğunun iki yakasını bir araya getirip, varlığını ilikler misin ömrüme?
“Kötüyüm, " Nasılsın? " Diye Soran Sen Olmadıkça.
“Gözlerim , gözlerine acılıyor. Başka manzara istemem ki ben 
mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurumun kenarındayken bile gülümseyeceksin.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder