4 Nisan 2013 Perşembe

Fırlama Laflar!...(12)


Küçükken cırt cırtlı ayakkabılarımın cırt cırtlarını çapraz yapınca dünyanın en artis kişisi benim sanırdım
Yazın: Saç rengi daha açık, ten rengi daha bronz, deniz daha sıcak, içecekler daha soğuk, müzik daha yüksek, gece daha uzun, hayat daha iyi.
Bazen Uzun Cümleler Kurarsın ,
Anlayan Olmaz .
Tutar Bir Nokta Koyarsın , Duymayan
Kalmaz . . !
denizler boyunca uzanan kumlarda yatmak lazım...
Annen seni kasa sırasına koyup son bir şeyler almaya gider… Sıra sana gelmektedir… Arkanda bekleyen insanlar… Ecel terleri… Gerilim....devam edemi cem.
Ben küçükken boğazlı kazaklarımı çıkaramadığım da çok fena panik yapardım. Sanıyorum ki boğulup ölü cem. Kapıya polis geldi. "sizinle mi geliyorum? nedenini merkezde mi öğrenirim?" dedim, yoo broşür dağıtıyoruz dedi.. anasını ya,hiç aksiyon yok.
Olamaz en sevdiğim kişi kaza yapmış bakın offff.” 
“Üstüme Gelsen de Hayat...! Ne canımı yakacak kudrete sahipsin! Ne kanımı akıtacak bıçağa! Yazılanı kaderim der yaşar, Alnım AÇIK, başım DİK giderim! Ben Yaradan dan ötürü, Seni Bile Severim! Elinden geleni ardına koyma HAYAT! Ben yine de sana Gülümserim..;)
“Bi süreliğine engellendim bir buçuk ay önce falan mesaj atamıyorum beğeni yapamıyorum nasıl düzelti cem bilen yardım etsin “
“O saçının yanını kazıtan kızlar evlenir de ben evde kalırsam yere göğe disk atarım.
“Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa;
Ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiç kimseyi satma.”
“Galata deyince dövesim, Beşiktaş deyince sövesim, Trabzon deyince gülesim , Fener diyince ölesim geliyor
“Şerife - Serap - İrem - Efza bunların arasında gezi yosun. Hadi onlar sevdiği için sana kanı yolar. Hepsini ayrı ayrı avutmaya çalışı yosun hiç mi şerefin yoktur anlamış değilim ... Benim lafımı ederken iyi düşün hangimiz daha karakterliyiz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder