30 Nisan 2013 Salı

Fırlama Laflar!..(36)


“Ne aradığını bilmeyen, bulduğunu da anlayamaz...”
“Biri gelir yıkar diye, hayal kuramıyorum amk..
“Sinirlendiğim de telefonu kafana fırlatmıyorsam, bu çok zengin olmadığımdandır.”
“Çok ömrümüz varmış gibi, bir de beklemeyi öğretiyor bize hayat..”
“Herkes kendi senaryosun da başrolse, biz kendi kafamız da Oscar ‘ız. “|
"Gece uyumaya çalışırken kurduğum senaryolar dan rahat: 3 dizi , 5 film, 10 tane de kitap çıkar."
“Gülüşümü kaybetmeme sebep olacak kadar, büyümedi kimse.”
“Nazar olsa değmezmiş bana..”

“Ulan kıble olsan, dönmem sana..”
“Hiç gereği yokken, nedensiz durduk yere yol da yürürken; mesela gülümsersem sebebi sensin..”
“Okeyde ortağın mı sandın beni??
-Bit dediğinde biteyim..
-Dön dediğinde döneyim..”
“  ' Dokunsalar ağlarım ' cümlesi kadar saçma bir cümle daha görmedim ben, bana dokunsalar gülerim amk. Tikim var.”
“Sizi terk edecek kadar aptallarsa, gitmelerine müsaade edecek kadar akıllı olun.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder