1 Nisan 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!..(5)


“Bir öleni geri getiremezsin bir de kaybolan ‘Güveni’ ”
“DOLAŞTIM DÜNYAYI GİYMEDİM BAŞIMA TAÇ:! NE ZENGİNİ TOK GÖRDÜM NE FAKİRİ AÇ; YA RABBİ; ÖYLE BİR FEYZ'İ KANAAT VER Kİ; NA MERDE DEĞİL, MERDE DAHİ EYLEME MUHTAÇ....
“Kadının 9 nefsi, 1 aklı, erkeğin 9 aklı, 1 nefsi vardır; Kadın 1 aklıyla 9 nefsine sahip çıkarken, erkek 9 aklıyla, 1 nefsine sahip çıkamaz.
“Acaba benim evleneceğim çocuk, hangi kıza seni çok seviyorum, her şeyim, hiç ayrılmayacağız falan diye saçmalıyor.”
“ Aha ha salaklar ya, ne hayaller kuruyorlar dır. Benim olacak o. Ah aha eğlendim şuan”
“Karaktersiz pislik
“ Uzmanlar Uyarıyor ;Hayal Kurmayın hayalinizi dahi Siker ler . .”
“Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...”
“SENİ UNUTMAK İÇİN ANT İÇTİM. GÖZLERİN GELDİ AKLIMA VAZGEÇTİM
“Hareketi severim. Dans etmeyi severim. Harareti severim. Ya sizler ? “ 
“Mesajlaşırken bile, seni sesli olarak güldürebilen biri varsa çok şanslısın demektir.
“Ben den nefret et; ama başkasına sarılma....
Sevmişim ben seni En delicesine Vermişim sana kalbimi Gözlerimi kapamışım İnanmışım sevgine”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder