1 Nisan 2013 Pazartesi

Fırlama Laflar!...(3)


“Her gün bana çikolatalı süt alırsan #Değerini Bilirim
“Seni seviyorum demesen de olur, Hissettir yeter”
“Şapşal diye yazılır, ben sana aşığım geri zekalı diye okunur.
“Aşk değildir o, aşk olsa aramadan duramazdın.
“Sonra dönüp dedim ki; iyi ki sevgilimsin lan..
“Allah kimseyi "mesaj atsam mı atmasam mı" diye sınamasın. Amin.
“Acın taze şimdi, on dan böyle cezp et miyor hiçbir koku
“Aramız da olan tek şey, mesafeler olsun, başka bir insan olmasın dan iyidir.
“Yerinde olmak isteyen o kadar kişi varken, senin defolup gitmen de ayrı bir marifet tabi..”
“Şu boktan hayatta iyiyim demekten sıkıldım
“Sakın yanlış anlama, kendimi yitirmiş değilim, sadece sende kayboldum o kadar
“Sabrıma ağır gelen insanlar var
“Anlamam o kadar incesini, sen yanımdayken hayat güzel işte..
“Biz o geceleri sevgilisinden uzunca bir iyi geceler mesajı alan seçilmiş insanlar değiliz, zorlamanın alemi yok.”
“Kendine iyi mi bakarsın, üstün açık mı uyursun, montsuz dışarı mı çıkarsın, Allah belanı mı verir, beni hiç ilgilendirmez artık...
“Gittiğin gün den beri, ben kendimle boğuşuyorum, sen se başka dudaklar da arıyorsun benim yokluğumu ..
“Sen özür diledin diye, benim çektiğim acılar yok olmuyor. Anladın mı?
“Hayatınızı siksem beni de severdiniz
“Hepimize çok sevenin den bir sevgili lazım tabi






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder