6 Nisan 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!...(16)


“-Pardon, yaşınız kaç ?
+17
-O zaman giremezsiniz.
+Aaaa neden?
-18 yaşından küçükleri almıyoruz.
+Saçmalık, bir yaşıma daha girdim.
-Şimdi girebilirsiniz.”
“Bana sevmeyi anlaaat, bana esmeyi anlaaat, zaman
varsa az da matematik anlatsan çok iyi olur.”
“Benden sonrada birini sev! Ama adını beraber koyalım..”
“Bel ki bir gün roller değişir, ben unuturum sen hatırlarsın.....
“Sadece onları çok kıskanıyorum ve hiç ayrılmayın” 
“Beni merak et, kıskan, koru, özle, dinle, Anla, sev, bana sinirlen ama kıyama, başkalarına bakma, Sabaha kadar konuş benimle, uyuma, uyutma..
-tamamen hayal ürünüdür.”
“Hani ben dövmeye kalkınca o senin gibi yapmıyor beni sevi yo bende sevi yom diyordu ya; yedin boynuzu oturdun ne oldu lan hani nere de kaldı sevginiz 
“Kimin gerçeği olursan ol . Artık benim hayalim bile deyilsin..!
“Gidene dur demek bana yakışmaz ..
“Her şey askımla güzel olacak....
“Unutamam dedin yalan mı söyledin 
“Pantolonum pazardan, Allah korusun nazardan
“Sıradaki küfür hem ekleyip, hem de kimsin diye soran mallara gelsin.
“Benim ismimi duyduğunda aklından ne geçtiğini çok merak ediyorum!!
“Elin oğluyla evlenince aldığın diplomaya değil. Yaptığın pilava bakar 
“+Oğlum ödevin nerde?
-Evde unuttum hocam.
+Kendini niye unutmadın?
-Okul adamı gelmiyaaahhh.”
“OKUL BİTİNCE ADINI BİLE ANMAYACAĞIM İNSANLAR VAR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder