13 Nisan 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(20)


“Gülümsemelerimin ardında büyük acılarım saklıdır benim 
“- Neden ben ?
+Çünkü sadece sana bakınca 7 milyar insanı unutuyorum ben “
“korku filmi izledim amq sanki her an ölcemm” 
“Kızım kopya mı çekiyosun sen?!!- 
-SİLGİDEMİ İSTEMİYAĞĞHH 
“Elbet bizi de seven arayan olur BiR gün
“ Hepinizi seviyom ama birinize aşığım”
“Eski mesajlara denk geldim,seni hiç bırakmıcam demiş
“Aref : Acun bey babanızın ismi ne ?
Acun : Ergün
Aref : Soyadıda Iıcalı mı ?
Acun : Yok artık !”
“Ondan msj bekliyom ama açık olduğu halde atmıyo
“Offf ayaklarım ağrıyor
“Sana benden bi tavsiye uçurumun kenarındayken bile gülümse maksat piçlik olsun 
“Aceleye gerek yok; Doğru zaman da, doğru sebeple, doğru kişiyle olacaksa eğer, beklemeye değer.
“İyi geceler allaha emanet olun ölümlü dünya
“Daha 15-16 yaşındasınız ve birine deliler gibi aşık olmak sizi dünyanın en dertli insanı yapmaz.
“Dünyanın 7 harikası: 1.Anne, 2.Uyku, 3.Müzik, 4.Kitap, 5.Kulaklık, 6.Pijama, 7.Çikolata.

“Dışarıda insanlar ölüyor, ailesini kaybediyor, kolu bacağı kopuyor, çocuk yaşta zorla EVLENDİRİLİYOR. Babasından her gün dayak yiyen arkadaşlarım var. Bir yıl boyunca hem okuyup hem eşek gibi çalışıp sınav günü iş yerinden izin alamadığı için YGS'ye giremeyen tanıdıklarım var. Kanser olan babasına ve kendine eziyet eden 3 erkek kardeşine bakan, aynı zamanda okula gitmeye çalışan 14 yaşında kızlar var. Seninse bilgisayarın var, telefonun var, ailen var, okula gidiyorsun, sağlıklısın. Salağın teki ona beslediğin duygulara karşılık vermedi diye üzülüp isyan etmeye ise; HAKKIN YOK.
Anlıyor musun ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder