17 Nisan 2013 Çarşamba

Fırlama Laflar!..(30)


“Çözemedim Bazılarını...!Uzaktan mı adamlar,Adamlıktan mı uzaklar..
Alayına isyanım.... Bugün ağlar yarın susarım.Gözümdeki her damla yaşın hesabını gün gelir sorarım”
“Özlesen de GİTTİ..gebersen de ..parçalasan da, dağıtsan da kendini GİTTİ..ulan istemiyor seni..kapa çeneni..!!acısan da, yansan da GİTTİ...”
“Tek başıma iyi idare ediyordum. Kabullenmiştim. Sonra sen geldin.” 
“Milletin dün kardeşim dediğine ilişki yapıyor amk. Sizde ki zihniyet bugün bacım, yarın ihtiyacım hesabımı la?”
“Değer verdiğin kαdαr değer αLırsın”
“Nefret etmem ;Çünkü insan hayatında hiç kimse nefret edilecek kadar değerli değildir..
“Tenimi kokuna dokuna günahına bulayıp yarım bıraktın.
“İnsanlara güveniyoruz ama kaybeden biz oluyoruz ..
“ÖzentiLer kopya french.. Kalitem Beş üstünden Penç!!!
“Adiliğine boncuk takta nazar değmesin!!!..
“Ve biliyor musunuz;insan maskeleri o yüzsüzlüğünüze hiç yakışmıyor !“
“Sana değer verip aşkı bulacağıma X’e değer veririm Y’yi bulurum daha iyi…
“Uğruna ölmedim.. Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep!
“Çok Tatlısın Ama Bende Şeker Hastasıyım
“O Canımdan Çok Sevdiğim Kişi Var ya ;
Hayatımı Yıktı , Siktir Olup Gitti . .”
“Tık..! Tık..! Kim o ?..! (-ßhen A$k..!-)ßi Si*Tir “
“Bu Sözleri Yazmak Önemli Değil Önemli Olan Aşkı Aşık Gibi Uygulamaktır..!”
 “Zorsa <..... yaşam.....< firar et<.....paşam.....<
“Hayaller gerçeği gerçeklerde sensizliği öğretti bana ama unutmayı asla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder