20 Nisan 2013 Cumartesi

Fırlama Laflar!..(31)


“Söyle Kardeşim Sıradaki Sevgilin Hangi Sevgilim ?
“Hiçbir şeyini unutmıcam hele de gözlerini
“Sarıldığın insan sevdiğin kişiyse; tüm dünyayı kucaklamış olursun
“Sevdiğinde, kusur bulamıyorsun.
“İyi ki varım lan. Ben de olmasam çok yalnız kalacaktım.
“Ben yol da yürürken, taşa, tabelaya, direğe, duvara, arabaya, millete çarpma riskine rağmen mesaj yazıyorsam, sen de cevap yazacak sın..!
“Ankara diye diye geldim sonunda seviyorum burayı 
“Her kez uyu yo çay içim on line sıfır ya bu gün
“Okula git okuldan sıkıl, eve gel evden sıkıl.BAK BAK HAYATA BAK EKŞİN DOLU.
“Öyle işte' yani diyor ki , ben yazacak bir şey bulamadım, ama lütfen sen yazmaya devam et
“Sana bir tavsiye; Uçurumun kenarında olsan bile ..
“Piçlik olsun diye gülümseee breee ,”
“Selamün aleyküm ben geldim hayırlı akşamlar
“Pudingi kaselere koyduktan sonra hepsini aynı sıraya dizip en çok olanını kendine alı yosun değil mi? Gel beraber puding yiyelim.
“Şu kızlar fotoğraf çekilirken göğüs dekoltesi vermek için eğildi kadar namaza eğilse cennete giderler
“Sendeki kalp değil resmen 5 oda 1 salon ev olmuş. O kadar insan sevilir mi hiç ?
“Marifet değil 3.5 kişiyle çıkma aşk en yücesi tek kişiyle başarmak
“Hayranım benim 1.300 arkadasın beğeni sayısına hepinizden allah razi olsun 1.300.kişinin 1.289 daha ortada yok
“Annem, televizyonda bi programa çıkan Seda Sayan'a yanlışlıkla Sibel Can deyince; Koltuğa yaslandı, ellerini önünde birleştirdi ve o sözünü söyledi; 
-Sibel Can beni andı her halde
“Kızlar biriyle kavga edince ağlıyorlar ya. Üzüldükleri için ya da ezildikleri için değil sinirlendikleri için ağlıyorlar. Hani bilin bunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder